Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på kondomshop – Bruger du selv kondom?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Coolkondom.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

På torsdag d.27 marts er det godt og vel 3 måneder siden, jeg lancerede mit første spændende projekt. Projektet hedder coolkondom.dk, hvor jeg sjovt nok sælger kondomer.

Hele projektet startede tilbage sidste år i oktober, men åbnede først i år d. 27- januar. Sitet er designet af mig selv, og kodet af et indisk firma.

Shoppen har blandet været omtalt i den lokale avis. ( Her vil i også kunne læse mere om projektet, og hvorfor jeg startede det ) 

Meningen med jeg skriver herinde, er fordi jeg er kommet til der hvor jeg faktisk gerne kunne tænke mig at folk gav noget feedback på sitet. Kom med al den positiv og negativ feedback i kan. ( jeg kan tåle det). Det vil nemlig hjælpe mig til at videre udvikle sitet og gøre det bedre.

Fordi i gider at bruge tid på dette, giver jeg alle 10% rabat ved brug af rabatkoden ”amino10

Med venlig hilsen
Michael 

Ung iværksætter med shoppen der sælger kondomer 

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:41

Hej Michael,

Din shop ser rigtig fin og gennemført ud, så jeg har ikke så mange forslag til dig.

Der er dog 2 ting..

1. På/ved siden af banneret i toppen har du 3 "kategorier", bl.a. "Bland Selv Kondomer". Der står "Gå til her". Den formulering bryder jeg mig ikke om - jeg ved faktisk ikke hvad det skal betyde! :) Jeg foreslår "Gå til" eller "Tryk her" i stedet.

2.  På selve slideshowet har du et antal prikker, som viser hvilket billeder der bliver vist, og hvor man kan trykke, hvis man vil se et banner igen. Det er super fint. Jeg vil dog foreslå, du flytter knappen "Bestil nu - 1-2 dages levering" lige en lille smule op, da bunden af den lige nu er dækket af førnævnte prikker.

Jeg håber du kan bruge forslagene ;o)

God vind fremover,

Mvh Mathias. 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Sep 11
Fra  Coolkondom.dk Skrevet kl. 22:11

Mathias Friis Mortensen:

Hej Michael,

Din shop ser rigtig fin og gennemført ud, så jeg har ikke så mange forslag til dig.

Der er dog 2 ting..

1. På/ved siden af banneret i toppen har du 3 "kategorier", bl.a. "Bland Selv Kondomer". Der står "Gå til her". Den formulering bryder jeg mig ikke om - jeg ved faktisk ikke hvad det skal betyde! :) Jeg foreslår "Gå til" eller "Tryk her" i stedet.

2.  På selve slideshowet har du et antal prikker, som viser hvilket billeder der bliver vist, og hvor man kan trykke, hvis man vil se et banner igen. Det er super fint. Jeg vil dog foreslå, du flytter knappen "Bestil nu - 1-2 dages levering" lige en lille smule op, da bunden af den lige nu er dækket af førnævnte prikker.

Jeg håber du kan bruge forslagene ;o)

God vind fremover,

Mvh Mathias. 

Hejsa Mathias 

Tak for din feedback. Jeg vil få kigget på de ting du er kommet med. :)

Mvh

Michael

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En godt idé kunne være at angive størrelserne, på de forskellige kondomer (i diameter og længde altså) :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Sep 11
Fra  Coolkondom.dk Skrevet kl. 11:25

Arne G:

En godt idé kunne være at angive størrelserne, på de forskellige kondomer (i diameter og længde altså) :)

Hvordan "angive" tænker du Arne? Da der nemlig på de fleste produkter står størrelser. :-)

Med venlig hilsen

Michael

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:33

Michael Christensen:

Arne G:

Hvordan "angive" tænker du Arne? Da der nemlig på de fleste produkter står størrelser. :-)

Med venlig hilsen

Michael

Det kan kunderne jo ikke se før de har produkterne i haanden.

Du maa skrive det ved hver kondom saa kunden har en mulighed for at købe den rigtige str.

Du har kategorierne Smaa kundomer og store kondomer men du skriver ikke hvilke str det er.  Har kunden en stor tisser hvis den er 18cm eller er det en lille tisser han har :-)

Kig paa http://www.worlds-best.dk/index-filer/Page341.htm  som du selv forhandler, her er str

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Sep 11
Fra  Coolkondom.dk Skrevet kl. 11:37

Anders S:

Du maa skrive det ved hver kondom saa kunden har en mulighed for at købe den rigtige str.

Du har kategorierne Smaa kundomer og store kondomer men du skriver ikke hvilke str det er.  Har kunden en stor tisser hvis den er 18cm eller er det en lille tisser han har :-)

Jeg tror du misforstod mig Anders ellers var det mig der skrev det forkert. Jeg mente at i produktbeskrivelse på de fleste kondomer, er der skrevet størrelserne på kondomet :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:38

Anders S:

Michael Christensen:

Arne G:

Med venlig hilsen

Michael

Kig paa http://www.worlds-best.dk/index-filer/Page341.htm  som du selv forhandler, her er str

Det er netop sådan jeg tænker på. Skulle man tilfældigvis stå med en særlig stor/lille tisser, vil det være rart at kende størrelsen, INDEN man har fået tilsendt kondomet og altså kan vælge et andet produkt :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Sep 11
Fra  Coolkondom.dk Skrevet kl. 11:43

Arne G:
Det er netop sådan jeg tænker på. Skulle man tilfældigvis stå med en særlig stor/lille tisser, vil det være rart at kende størrelsen, INDEN man har fået tilsendt kondomet og altså kan vælge et andet produkt :)

Som jeg skrev til Anders, så fremgår det på de fleste produktbeskrivelser. Jeg vil kigge på om der måske skal ændres på hvordan det står, og evt. flytte det et andet og bedre sted hen ( Har allerede en lille ide om det ) :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:44

Michael Christensen:

Anders S:

Jeg tror du misforstod mig Anders ellers var det mig der skrev det forkert. Jeg mente at i produktbeskrivelse på de fleste kondomer, er der skrevet størrelserne på kondomet :-)

Hej, ja jeg misforstod det du skrev.  Men har nu kigget paa flere af dine produkter og kan se at du skriver str.  Men synes da at du skal skrive det ved ALLE kondomerne.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)