Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der plads til et Wordpress Firma mere

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt

Så de4t bedste du kan gøre før du nu beder om hjælp

er at lave en hjmmeside i wordpress hvor du tilbyder hjemmesider

samt fremviser dine referencer

så kommer du igang

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:43

Så du vil mene jeg godt vil kunne leve af det hvis jeg kan finde ud af og lave noget godt ?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:45

JonasNikolajsen:
Det jeg vil gå efter er kvalitet og hurtighed og en super god support, men igen det gør alle jo. 

Én ting er at ville gå efter disse kvaliteter, noget andet er faktisk at gøre det. Så selvom der nok er mange som prøver på det, kan de sagtens halte bagefter på nogle af punkterne. Og det er der hvor du kan skille dig ud. Er kvaliteten er top, får prisen en anden prioritering for kunden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 12:45

Ja det kan du helt sikkert

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:47

ja okay

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JonasNikolajsen:

Hej med jer Amino folk.

Jeg vil høre om det måske vil være en mulighed for at starte et wordpress firma op hvor man opbygger sider af wordpress 

eller er det for dumt at gøre ?

Det kommer helt an på hvilket segment du sigter efter. Hvis du vil lave de helt billige sider der består af et template et par plugins, og 1/2 times support, så er markedet overfyldt. Herinde har der været RIGTIGT mange af den slags firmaer og de fleste er lukket igen.

Alle skal starte et sted og du kan godt starte med at prøve at levere den slags sider, men der hvor konkurrencen er lille og prisen er høj er når du kan udvikle templates fra bunden, udvikle plugins og lave diverse specialfunktioner uden brug af plugins.

Når du kan de ting åbner der sig et helt nyt marked, og det er som underleverandør til forskellige grafiske bureauer. Det er bureauer der ofte er gode til at sælge, men ikke til at udvikle, og det er helt andre priser en "komplet WordPress hjemmeside til 1500 kr.".

Hvis du så samtidig virkelig får lært ting som SEO, Adwords, Analytics m.m., så kan du sælge en masse tillægsydelser, men bedst af alt, du kan give dine kunder en MASSE værdi på bundlinjen. Og her er det vigtigste råd til dig som måske nystartet. Det vigtigste for dig er at du sælger noget der giver en værdi på bundlinjen for din kunde. En hjemmeside er ofte bare en udgift, sådan ser kunden det. Men hvis du samtidig sælger kunden adwords og den sporing du selvfølgelig har sat op viser kunden sort på hvidt at kliks konverterer til henvendelser (som kunden så skal konvertere til salg), så er den nye hjemmeside ikke længere en udgift, men en investering i fremtidig omsætning, og noget der kan ses direkte på kundens bundlinje.

Der hvor de fleste fejler er ved at "sælge en udgift", fremfor at gøre alt hvad der er muligt for at blive så god hele vejen rundt at man i stedet kan sælge kunden en investering i fremtidig indtægt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Der er to indgange efter min mening:

Ja, der er plads på markedet.

Ja, du skal bare kæmpe igennem og udkonkurrer konkurrenterne, så de lukker ned.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)