Tip til (mere relevante) testere - Playstore søgning: flappyaction (eet ord) - Der findes 250+ andre "Flappy Navneord" spil...
Resume: Du styrer en fugl - og skal forsøge at passere huller i mure. - fuglen falder mod jorden. Når man tapper får den et lille boost opad. Enten tapper man en gang for lidt, så rammer man muren under hullet. Eller også tapper man en gang for meget, og rammer muren over hullet.
Det er (teoretisk) muligt at ramme og passere hullet => endnu en mur. - Hvad er det sjove ved det ? Rendyrket masochisme afbrudt af helsides reklamer - PIL NED herfra, sorry.
Tilbyder nye funktioner, f.eks der er små gul mønter i toppen af banen for hver 10'ende rør du kommer forbi, der gør din fugl udødelig et stykke tid, samt du har 3 "skud" hver runde hvor du kan skyde rørende ned. foruden det er der lagt en del vægt på at gøre det graffisk lidt pænere, og så kan du selv vælge farve på din fugl, hvad er der ikk godt ved det
Det jeg mangler i spillet og som jeg tror er den måde du kan udemærke dig i forhold til andre flappy spil er, hvis det på en måde bliver sværere og sværere jo flere point man får.
Ud over det, så vil jeg ikke mene de mønter der gør en udødelig skal komme så ofte, for det er jo næsten bare et spil uden forhindringer hvor man skal fange mønter.