Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Webshoppers.dk??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undskylder meget hvis indlægget er lagt forkert ind, men kunne ikke lige placere det;-)

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at webshoppers.dk er gået konkurs i sep. ´13??

Jeg har min hjemmeside der og måske en anelse nervøs....??

Håber nogen kan svare;-)

God dag

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:57

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs. Hvis jeg havde min hjemmeside der ville jeg flytte den så hurtigt jeg kunne hvis firmaet var gået konkurs.

Når du har overført filer, databaser og emails til en anden host skal du sørge for at ændre navneserverne. Husk at tjekke at alle DNS-ting bliver sat korrekt.

Det sørger din webhost normalt for - det er mest i forhold til at mail ikke ved et uheld går til webshoppers.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 11:30

åhhh nneejjjj......

Skal jeg henvende mig nogen steder..?? Jeg har jo lavet en kontrakt med dem? Eller ophøre den bare automatisk?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:41

Kageelsker:

åhhh nneejjjj......

Skal jeg henvende mig nogen steder..?? Jeg har jo lavet en kontrakt med dem? Eller ophøre den bare automatisk?

Altså vi kan for eksempel godt hjælpe med at flytte siden. Hvorvidt kontrakten ophører automatisk eller hvordan ved jeg ikke - der må du vente på nogen som ved noget mere om jura end jeg gør.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23

Da firmaet du har lavet kontrakt med er lukket (husk at tjekke om det er det cvrnr. jeg linkede til) og du ikke har modtaget information om overdragelse af aftalen i forbindelse med afviklingen under konkursbehandlingen, burde du være ude af din kontrakt.

Men jeg undrer mig over at hjemmesiden stadig er aktiv. årsagen kan være at severlejen er forudbetalt x måneder, men måske det var en god idé at ringe lidt rundt, så du er 100% sikker. Du kan prøve at høre følgende:

DNS er hos: curanet.dk tlf: 7026 6123

Serveren ejes af (tror jeg): http://zitcom.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08

Hejsa

Jeg er så heldig så jeg har en IT nørd i familien - ellers havde jeg nok heller aldrig fundet frem til dette. 

Men vi har idag kontaktet Antea ApS som åbenbart har overtaget alle kontrakter fra Webshoppers. Alle kunder skulle have fået en mail ang dette. Jeg har ikke modtaget nogen mail. Men hvis man ikke opsiger sin kontrakt efter de regler der står i den, vil kontakten blive ved med at gælde 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)