Det vil vi meget gerne byde ind på - til din information laver vi hjemmesider i Wordpress som er supernemt at arbejde med.
tag et kig på vores hjemmeside - www.bubbledog.dk og hvis du finder det interessant så giv mig et ring på 50 100 879 eller mail mig på rikke@bubbledog.dk
så tager vi en snak om pris og jeg kan evt. sende dig et par forslag til design m.m.
Trådstarter. Der har været mange ulykkelige sager med folk der laver hjemmesider og manglende aftaler, både trådstarter og andres skyld, så se til at lave en klar specifikation og se til at indhent referencer og andet på den du vælger + forudbetal kun i rater. Se evt. FÅ EN KORREKT AFTALE OM NY HJEMMESIDE og forstå hovedrisikoen ved ydelsesleverancer - som ofte er mod forudbetaling - og ikke lige til at få igen
Den sidste Aminotråd om nogen der ikke fik leveret men fik betalt, endte i 122 indlæg, der viste, at mange helt glemmer at checke leverandør og lave en aftale som begge parter med rimelighed kan forholde sig til, og at en del nærmest mente, det var Aminos fejl at de ikke checkede folk der bød ind på opgaver via Amino - hvad Amino aldrig kan
Alle kan være gode her, men uanset hvad - check og aftal, så får du succes og ikke noget der ligner en 3- årigs arbejde som du så godt beskrev
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER