Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ikke give admins 1 stjerne ?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Volt & Volume:

Martin Thorborg:
Mht. at brugertallet falder på Amino, så er det forkert.
Vi har aldrig haft flere besøg på Amino

Sjovt, du altid skriver netop dette, og alligevel, så er det altid tilfældet, at når man ser, hvor mange "anonyme krystere" + "rare Aminoer", der er online her og nu, så er antallet ekstremt beskedent (150 +). Jeg kan ikke få dine udtalelser til at hænge sammen med de facts, du postulerer :-).



Jamen du behøver skal heller ikke tro på mig, du kan såmænd bare se her:

 

Det er fra Google Analytics og viser user sessions på ugebasis.

Dbh

Martin 

Så du har rundt regnet 100.000 månedlige brugere i et land med rundt regnet 5.000.000 indbyggere -- et land som i den grad mangler iværksættere ifølge statistikkerne? Eller er der noget, som jeg i forbifarten læser forkert? For i så fald, så er det da godt nok kun endnu mere sørgeligt, at der i dette land ikke er mere opbakning omkring potentielle iværksættere!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Så du har rundt regnet 100.000 månedlige brugere i et land med rundt regnet 5.000.000 indbyggere -- et land som i den grad mangler iværksættere ifølge statistikkerne? Eller er der noget, som jeg i forbifarten læser forkert? For i så fald, så er det da godt nok kun endnu mere sørgeligt, at der i dette land ikke er mere opbakning omkring potentielle iværksættere!



Nej, det er ugetal.
Her er for den sidste måned:

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men når det er sagt, er der helt klart færre indlæg pr. dag end der var før i tiden.
Engang havde vi godt 900 indlæg på en dag og i dag har vi godt 500.
Og årsagen her:

* Amino Freelancer har taget meget af snakken om hvor man finder en freelancer.
* Amino Kapital har taget snakken om hvor man finder penge.
* Agera har taget snakken om hvor man finder en god advokat, bogholder og revisor:
* Virksomhedsbørsen har taget snakker om hvor man køber og sælger virksomheder
* Så har vi fjernet meget af "Jeg vil sælge et eller andet" ved at det kun er Plus der kan det

Og så har Twitter og Facebook taget en del smalltalk og også lidt af den gode snak.

Så ja, der er mindre snak på Amino og det er 90% godt, da meget af snakker gik på ting vi klarer meget bedre med vores dedikerede services og ja, der er røget noget til de andre sociale medier og det er vel meget naturligt.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Jeg ville heller ikke i det givne tilfælde have frataget dig stjernerne i en uge.
Men... Vi har mange udfordringer med brugere der misbruger dem og derfor kan vi nogen gange være lidt hurtige på aftrækkeren.
Amino skal ikke ende som EB's Nationen og derfor er vi måske lidt hårde en gang imellem.

dbh

Martin

Hvis man giver sine bruger mulighed for at dømme andre må man regne med det er det de vil gøre og efter deres egen moral.

Jeg er selv meget klar i spyttet og min karakter er 4,4 ud af 5 det syntes jeg er bevis på at der på ingen måder er problemer med at folk kaster om sig med 1 stjerne og når de gør så tror jeg faktisk de selv mener det er berettiget og det er vel egentlig deres beslutning ellers kunne du jo lige så godt beholde de stjerner og give dem efter hvad du mener er korrekt.

Hvis over halvdelen er enige med mig tolker jeg det som medvind og at der så sidder nogle stykker og syntes jeg er en narrehat ind i mellem det kan jeg absolut ikke hidse mig op over, det er et kvalitetsstempel der viser jeg siger min mening :-)

Men vi må nok bare være enige om at vi er uenige, fedt at der trods alt er plads til at vi kan have den her debat :-)

God dag til jer alle

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:
Hvis man giver sine bruger mulighed for at dømme andre må man regne med det er det de vil gøre og efter deres egen moral.


Vi har nogle klare regler for hvordan man bruger stjernerne, så det retter vi ind, hvis det misbruges.
Som jeg skrev før, syntes jeg ikke du misbrugte dem, men som jeg også skrev, har vi haft mange udfordringer, der kan gøre vi er lidt hurtigere på aftrækkeren og det beklager jeg.

Ole kvist:
Men vi må nok bare være enige om at vi er uenige, fedt at der trods alt er plads til at vi kan have den her debat :-)



Jeg er aldrig bange for en debat og har intet at skjule. Vi begår fejl på Amino, det er helt sikkert. Men vi forsøger efter bedste evne at drive et godt iværksætterforum, hvor der er plads til næsten alle. Men problemet er, at der er få der ødelægger meget for andre og dem bruger vi meget tid på og det kan også gå ud over gode mennesker i sjældne tilfælde.

Så nej, jeg tror ikke vi er så uenige.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Men problemet er, at der er få der ødelægger meget for andre

Kan man så ikke bare smidde de 'få' ud?

Der står vel hverken i biblen, koranen eller grundloven, at man har ret til en konto hos Amino?

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke genkende det billede af at der skulle være nogle på amino der ødelægger det for andre har i nogle eks. ?

Carsten:

hvordan pokker vil du smide folk ud fra et åbent forum....? Jeg var admin på et forum hvor de forsøgte det fik bare vedkommende til at flippe skråt og oprette hade indlæg og nye profiler dagligt selv et par politianmeldelser var han kold i røven over for.

3-5 admins brugte et par timer dagligt på at holde styr på situationen så man kan sige det havde den modsatte virkning. Det endte med at den admin han havde set sig ond på forlod sitet :-/

Så nej man kan ikke altid bare diktere folk og udelukke dem, det har i hvert fald sjældent den ønskede effekt

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:
hvordan pokker vil du smide folk ud fra et åbent forum....?

Man kan vel blokere IP'er?

Hårdhændet slette brugere.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes INGEN måder hvorpå du kan blokere en brugers adgang til dit site

Du kan selvfølgelig gøre det at du kun tillader visse iper men så tror jeg her bliver en smule dødt og som sagt slette bruger det nytter lige fedt det tager 2 min at oprette en ny 5 hvis man også skal lave en ny mail

Det der så gør det mere vanskeligt på amino er at der er brugere over hele verden for ellers kunne man lukke for ip uden for DK

Det gjorde vi på det omtalte eksempel de fik så blot vedkommende til at bruge hotspots og andre gratis danske net han blev blandt andet bortvist fra sit lokale biblo..... den slags folk gider man ikke være uvenner med de skal ignoreres for enhver pris og ellers tales til fornuft

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet en del værktøjer, bl.a. "Stjernepause" og nogle andre tools, der trætter de irriterende brugere.
Du ser dem måske ikke så tit, for vi bruger meget tid på at stoppe dem i opløbet.
Men tro mig, vi har prøvet alt.
Sidst et 24 timers Ddos angreb...

De bedste hilsner

Martin

 

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)