Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ikke give admins 1 stjerne ?

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ole kvist:
Det syntes jeg klart vi skal lade komme an på en prøve vi ses i næste indlæg hvor du tilbyder din hjælp :-)

 

Du er da velkommen til at advare i alle de indlæ du ønsker

jeg mener selv bestemt man skal over nøje hvem man giver oplysninger til

som John siger der finde mange rådne kar her

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:
Du er da velkommen til at advare i alle de indlæ du ønsker
det er slet ikke min stil jeg driller bare.

Tak for supporten i de private beskeder jeg syntes dog i burde deltage i debatten, hvad betyder døden når bare man har kæmpet for livet!!! :-D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der er ikke mange der er i tvivl om at aminos moderatorer er allergiske over for 1-stjerne og kræver en forklaring hver gang.

De er også gode til at give hinanden 5-stjerner, når det sker.

---

Når det er sagt, så forstår jeg ikke du tager andres indlæg så personligt, når de tydeligvis ikke var ment som en advarsel mod dig.

Der er trods alt mange der bliver snydt, eller føler sig snydt fordi de har køb for billigt af en uden de nødvendige kompetencer via amino. Så det er kun naturligt at advare mod f.eks. dem uden kontaktoplysninger, som har det med at gå under jorden.Smile

---

Der findes også brodne kar, den anden vej rundt, som bestiller løs af andres service uden at betale.

En af disse har fornylig bestilt hjemmeside og seo for tredje gang via amino, uden at have betalt de efterhånden mange virksomheder han tidligere har handlet hos. Denne gang har han brugt falsk navn i hans nye aminoprofil.

---

Kort sagt: pas på hvem i handler med, og tjek de oplysninger i får.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:
Når det er sagt, så forstår jeg ikke du tager andres indlæg så personligt
det gør jeg fordi der kommer to advarsler kort efter jeg har posted mit indlæg og fordi jeg ikke tidligere er støt på den slags her på amino

Så jo jeg følte det helt sikkert som et personligt angreb og det syntes jeg sådan set stadig det er, bare ikke mod mig.

Der blev rettet en del i indlæggene i den tråd da der netop kom person angreb både den ene og den anden vej ja der blev sågar slettet et indlæg der var dybt over stregen.

Det syntes jeg bare giver mig endnu mere ret til at give den ene stjerne og især til john, ikke at jeg har noget mod ham overhovedet og ja han er en flink mand der hjælper meget men giver det ham immunitet NEJ det mener jeg bestemt ikke

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det kan være farligt at være uenig med toppen af poppen..... Jeg synes at opleve at jeg ikke skal være ret kritisk (ret eller uret) så falder der promte en (måske 2) stjerne/r. Jeg er til dels af samme grund ikke plusmedlem mere, da jeg måske ikke altid synes Amino fremtræder specielt seriøst. 

Så du har min støtte....

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Mht. at brugertallet falder på Amino, så er det forkert.
Vi har aldrig haft flere besøg på Amino

Sjovt, du altid skriver netop dette, og alligevel, så er det altid tilfældet, at når man ser, hvor mange "anonyme krystere" + "rare Aminoer", der er online her og nu, så er antallet ekstremt beskedent (150 +). Jeg kan ikke få dine udtalelser til at hænge sammen med de facts, du postulerer :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren:

Nej, det kan være farligt at være uenig med toppen af poppen..... Jeg synes at opleve at jeg ikke skal være ret kritisk (ret eller uret) så falder der promte en (måske 2) stjerne/r. Jeg er til dels af samme grund ikke plusmedlem mere, da jeg måske ikke altid synes Amino fremtræder specielt seriøst. 

Så du har min støtte....

Tak

Jeg syntes i hvert fald det er enormt frækt at fratage et medlem retten til at give stjerner på baggrund at 2 indlæg hvor jeg giver stjerner helt i overensstemmelse med reglerne

Det er udelukkende gjort for at sende signalet du må ikke give 1 stjerne til moderator eller Amino brugere der er inde i varmen.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
Sjovt, du altid skriver netop dette, og alligevel, så er det altid tilfældet, at når man ser, hvor mange "anonyme krystere" + "rare Aminoer", der er online her og nu, så er antallet ekstremt beskedent (150 +). Jeg kan ikke få dine udtalelser til at hænge sammen med de facts, du postulerer :-).

Helt enig og især de mange indlæg med 0 svar er for mig det klareste tegn på forum død, når det så er sagt er det bestemt ikke noget jeg har det godt med tværtimod.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Volt & Volume:

Martin Thorborg:
Mht. at brugertallet falder på Amino, så er det forkert.
Vi har aldrig haft flere besøg på Amino

Sjovt, du altid skriver netop dette, og alligevel, så er det altid tilfældet, at når man ser, hvor mange "anonyme krystere" + "rare Aminoer", der er online her og nu, så er antallet ekstremt beskedent (150 +). Jeg kan ikke få dine udtalelser til at hænge sammen med de facts, du postulerer :-).



Jamen du behøver skal heller ikke tro på mig, du kan såmænd bare se her:

 

Det er fra Google Analytics og viser user sessions på ugebasis.

Dbh

Martin 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:

Jeg syntes i hvert fald det er enormt frækt at fratage et medlem retten til at give stjerner på baggrund at 2 indlæg hvor jeg giver stjerner helt i overensstemmelse med reglerne

Det er udelukkende gjort for at sende signalet du må ikke give 1 stjerne til moderator eller Amino brugere der er inde i varmen.



Hej Ole

Jeg ville heller ikke i det givne tilfælde have frataget dig stjernerne i en uge.
Men... Vi har mange udfordringer med brugere der misbruger dem og derfor kan vi nogen gange være lidt hurtige på aftrækkeren.
Amino skal ikke ende som EB's Nationen og derfor er vi måske lidt hårde en gang imellem.

dbh

Martin 

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)