Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmelighedskræmmeri/autobranchen/skat (HVORFOR?).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er privatmand som har fået en venlig advarelse af skat for bilhandel, eksporthandel. Denne advarelse tages på skulderen og Jeg vil nu oprette et Aps som eksport/engro´s autoforhandler B2B fra opstart 1/2015. Jeg er vil nu sætte alle sejl ind for hive alt den viden hjem omkring erhvervet inden opstart, men nu møder jeg en mur af forhindringer, hvorfor forstår Jeg virkelig ikke?.

Især Skatteregler, arbejdsgang, papir-regler for autobranchen er helt umuligt at opdrive info om af mærkelige årsager.

1. Hvad kræves det for få adgang til det åbne DMR som forhandler / ikke det redigeret(semmi lukkede) som er synlig for private, men som forhandler, vudering, månedsangivelse, eksort godtgørelser, importgodtgørelser ect?

2. Kan Jeg eksportere et "skade parkeret køretøj" uden fysisk eksportere denne eller stille til syn først?. (Læste lidt om skadet køretøjer).

Jeg forstår ikke det er så svært at finde disse info?. Da Jeg var selvstændig med Parkering/Vagtvirksomhed var fuld åbenhed om alle regler, retningslinjer, men her i bilbranchen mødes man med en mur af O info, har Jeg misforstået noget eller det rette billede som tegner sig? eller har Jeg simpelhen overset en "hjælper" på nettet?.

Alt info modtages med kyshånd, dog ikke "salgs-taler", På forhånd tak

Mvh Soebaek

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12943
Skrevet kl. 08:22
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:34

Del 1 er perfekt tank´s

Del 2 er hvad jeg kender som privatmand, intet med erhverv at gøre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)