Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E juice, noget billig e væske med nikotin

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Er der nogen som kunne hjælpe mig med at skaffe noget billig e væske med nikotin? nogen som kender nogen der sælger billig e juice?

glæder mig til at høre fra jer :)

Mvh

Aron Jensen

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:40

http://smoke-it.dk.

http://smoke-it.co.uk/ 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:02

Hej Aron,

jeg kender et meget billig sted du kan købe e-juice. Det er www.easy-to-smoke.dk

Ikk` nok med de er billige levere de inden for 1 - 2 dage og har en super kundeservice.

Hilsen

Claus

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

rendez1966:
eg kender et meget billig sted du kan købe e-juice

Ja det er jeg sikker på at du gør Big Smile

Da du stadig står som ejer af domænet, bør du overveje at læse denne post jeg oprettede i går, da den i høj grad vedrører dig. Det er bare et tip, især når du ligefrem gør opmærksom på siden på den måde at den næsten må komme i søgelyset.

Et andet tip er at det er ualmindelig dårlig stil at lave den form for markedsføring du laver her, i stedet for bare at melde rent ud, Men det er selvfølgelig dit eget valg.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:01
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30

Hans firma ligger i Flensburg, og dermed gælder tysk lovgivning... 

Jeg troede iøvrigt at sådanne indlæg, var noget man lavede for 2-4 år siden... :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:43

Fashion-Seller:

Jeg troede iøvrigt at sådanne indlæg, var noget man lavede for 2-4 år siden... :)

Ja det skriver han, men CVR nummeret er registreret i Kolding, det samme er domænet og telefonnummeret. Og når siden så oven i købet er på dansk, så tror jeg det bliver svært at forklare at det er et tysk firma. Jeg er ikke 100% sikker i min sag, men jeg vil tro at han vil kunne blive dømt.

Og ja, den slags indlæg burde være stoppet for et par år siden, men han laver tydeligvis sin SEO selv :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Fashion-Seller:

Ja det skriver han, men CVR nummeret er registreret i Kolding, det samme er domænet og telefonnummeret. Og når siden så oven i købet er på dansk, så tror jeg det bliver svært at forklare at det er et tysk firma. Jeg er ikke 100% sikker i min sag, men jeg vil tro at han vil kunne blive dømt.

Og ja, den slags indlæg burde være stoppet for et par år siden, men han laver tydeligvis sin SEO selv :o)

Hvis betalingen mm går igennem et tysk firma, og varerne sendes fra Tyskland, vil jeg mene, at loven er overholdt. Dog kan opstår der en problematik, når alt returnering, reklamation, kontakt mm behandles i DK. Især når det gælder lægemidler, men jeg kender ik reglerne 100%...

Så kan der nemlig sættes spørgsmålstegn ved, hvor firmaet reelt er hjemmehørende... Især når man tjekker DK Hostmaster...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:56

Fashion-Seller:

Hjemmesiden er på dansk og derved kan gælde danske regler. Uanset om firmaet ligger i Langbortistan

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02

Niels Henriksen:

Fashion-Seller:

Hjemmesiden er på dansk og derved kan gælde danske regler. Uanset om firmaet ligger i Langbortistan

Hvilken lov siger det? Hvis det var så simpelt, så ville salget af f.eks replica møbler fra England også være ulovligt i hele EU, og det er det ik... Så sproget spiller næppe en rolle, det gør derimod, hvorfra firmaet styres, samt hvordan firmaet er skruet sammen/opbygget...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)