eg kender et meget billig sted du kan købe e-juice
Ja det er jeg sikker på at du gør
Da du stadig står som ejer af domænet, bør du overveje at læse denne post jeg oprettede i går, da den i høj grad vedrører dig. Det er bare et tip, især når du ligefrem gør opmærksom på siden på den måde at den næsten må komme i søgelyset.
Et andet tip er at det er ualmindelig dårlig stil at lave den form for markedsføring du laver her, i stedet for bare at melde rent ud, Men det er selvfølgelig dit eget valg.
Hans firma ligger i Flensburg, og dermed gælder tysk lovgivning...
Jeg troede iøvrigt at sådanne indlæg, var noget man lavede for 2-4 år siden... :)
Ja det skriver han, men CVR nummeret er registreret i Kolding, det samme er domænet og telefonnummeret. Og når siden så oven i købet er på dansk, så tror jeg det bliver svært at forklare at det er et tysk firma. Jeg er ikke 100% sikker i min sag, men jeg vil tro at han vil kunne blive dømt.
Og ja, den slags indlæg burde være stoppet for et par år siden, men han laver tydeligvis sin SEO selv :o)
Jeg troede iøvrigt at sådanne indlæg, var noget man lavede for 2-4 år siden... :)
Ja det skriver han, men CVR nummeret er registreret i Kolding, det samme er domænet og telefonnummeret. Og når siden så oven i købet er på dansk, så tror jeg det bliver svært at forklare at det er et tysk firma. Jeg er ikke 100% sikker i min sag, men jeg vil tro at han vil kunne blive dømt.
Og ja, den slags indlæg burde være stoppet for et par år siden, men han laver tydeligvis sin SEO selv :o)
Hvis betalingen mm går igennem et tysk firma, og varerne sendes fra Tyskland, vil jeg mene, at loven er overholdt. Dog kan opstår der en problematik, når alt returnering, reklamation, kontakt mm behandles i DK. Især når det gælder lægemidler, men jeg kender ik reglerne 100%...
Så kan der nemlig sættes spørgsmålstegn ved, hvor firmaet reelt er hjemmehørende... Især når man tjekker DK Hostmaster...
Hjemmesiden er på dansk og derved kan gælde danske regler. Uanset om firmaet ligger i Langbortistan
Hvilken lov siger det? Hvis det var så simpelt, så ville salget af f.eks replica møbler fra England også være ulovligt i hele EU, og det er det ik... Så sproget spiller næppe en rolle, det gør derimod, hvorfra firmaet styres, samt hvordan firmaet er skruet sammen/opbygget...