Hej Aminoer Er der nogen af jer, som går og tænker på at købe ny bolig, eller gerne vil tjekke om I har det rette lån i jeres nuværende bank. Så send mig en PM, eller skriv i dette forum, så vil jeg skrive tilbage med noget information jeg behøver og I vil blive kontaktet af en bankrådgiver. Geografien er ingen hindring. Bankrådgiveren vil arrangere et møde hvor I vil kigge jeres sag igennem og se om der er noget at spare. Der er ikke noget af det som koster noget, andet end I kan risikere at spare penge.... Men hvad så hvis i finder ud af at jeres nuværende bank gør det godt nok ? - Ja så er I jo bare blevet bekræftiget i at jeres valg angående bank er det rette.
Med venlig hilsen
Rasmus Mørch PS. husk dette bare er et tilbud, stort set alle i min vennekreds har benyttet sig af dette tilbud og 8/10 har sparet penge. Så det eneste det kan koste jer er et møde med en Rådgiver, så der taber i jo lidt tid :)
|
Synes ikke det virker synderligt troværdigt at du ønsker personlige oplysninger omkring ens økonomi uden at nævne så meget som hvad eller hvem du arbejder for.
Eller er det bare mig?