Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag din pengepung op af lommen og hjælp mig lidt

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ejer ikke en pung, den fylder for meget. Jeg har en kortholder til dankort, studiekort, kørekort osv.

Inden jeg går ud af døren tjekker jeg altid om jeg har mobil, kortholder og nøgler.

Skulle jeg ende med at have mønter på mig, så ligger de altid i min lomme, og kommer op så snart jeg er hjemme, hvor de ryger i en skål.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Staalplade til beskyttelse af kort, en stærk en.

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Besvarelserne viser klart og tydeligt herinde, at må være mere realistisk og kaste mig over noget andet

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pungen:

Besvarelserne viser klart og tydeligt herinde, at må være mere realistisk og kaste mig over noget andet

Hvis du brænder for det, hvorfor så ikke lave dine egne designs i læder - måske læder der er blevet behandlet og ser retro ud med tykke syninger? Så i stedet for, at fokusere på et produkt - kunne du lave læderprodukter til computer, tablets og hvad det kunne være.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forventer en pung af kvalitet. Gider ikke det skrammel. Det skal være en vare der skal holde. Godt læder.

Hmm, nu har jeg rimelig mange nøgler så nej, de er ikke i min pung, men i den anden lomme.

Der går flere år i mellem

Det kunne være smart, men nu skal en pung heller ikke være så tyk at den kommer til at trykke i lommen mod ens krop. Men hvis dette kan gøre på en smart måde, hvorfor ikke :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)