Normalt går vi mænd og tænker over hvad kvinderne gemmer sig i sine tasker. Men jeg er manden, som er begyndt tænke over hvad vi mænd normalt går rundt med i lommerne og pengepungen.
Grunden til mænds lomme og pungindhold er mere interessant for mig end hvad kvinderne har af hemmeligheder i sine tasker er for jeg sidder sammen med en ´tegner´ og er klar til lave en ny pung, som ikke kun danske mænd men hele verdens mænd ville blive glad for.
Jeg håber I vil hjælpe mig i gang ved besvar spørgsmål og giv råd.
Hvad forventer du af en pengepung ? Skal en nøgle kunne være i pungen – hvor plejer din hjemmenøgle at være? Hvor ofte køber du en pengepund ? Synes du ikke også en pungepung skal have rum til usb stik ?
Selv har jeg en "pung" der indeholder alle mine kort. Mine nøgler ligger i en lomme og der har jeg en lang snor (sådan en til at have om halsen). Kontanter bruger jeg ikke da de bare fylder.
Jeg har brugt pung før, men den har været uhandy. Hvis man så bare kunne have alle medlemskort og betalingskort på ét kort så vil min lykke være gjort :)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Når jeg skal nogen steder så beslutter jeg mig for hvad jeg har behov for af kort eller kontanter.
Det fylder meget mindre men er meget nemmere at have med at gøre.
Hvis jeg har behov for USB stick så har jeg som regel computer tasken med. Ellers har jeg det liggende i skyen som jeg ikke kan komme til.
Alle andre filer kan jeg hente via logmein som jeg synes er rigtig godt.
Det største problem idag med en pung er at mønter fylder så meget.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Der skal være plads til alle kort og der skal være en lomme til pendlerkort. Pungen skal være så tynd som mulig da pungen som regel ligger i baglommen eller i en lomme tæt ved hjertet. Derudover så betyder det også meget for mig at pungen er tynd og ikke tyk.
Ville helst undgå mønter da pungen bare bliver for tyk. Der skal ikke være plads til andet end mønter og kort.
Skifter sjældent pung da jeg binder mig til en og det er svært at skifte den ud så pungen skal være helt nedslidt før jeg skifter. Pungen jeg skifter til skal overholde en masse krav omkring funktionalit og design og det er umuligt at finde en god pung som overholder det jeg kan li. Skifter pung omkring hvert 3. år.
Jeg har førhen været meget glad for punge, men har droppet det med tiden. Synes det er for klodset at have med sig.
Men hvis der nu dukkede en pung op som er tynd, lille, men samtidig kan indholde mine kort og kontanter (kun sedler) og så i et lækkert design, så kan jeg sagtens fristes til at gå med pung igen.
Mht. Nøgle og USB synes jeg ikke at det vil passe ind. Det vil fylde og de fleste har efterhånden alt hvad de skal bruge i deres smartphone eller bærbare.
Jeg forventer at en pengepung er en pengepung og ikke en usb stik holder eller et nøgleskab i læder
Nej en nøgle skal være i et nøglebundt - nøglebundet har jeg i en lomme i mine bukser eller min jakke.
min nuværende pung er vel ca. 7-8 år gammel. Den er lidt slidt, så jeg overvejer at udskifte den. Så mon ikke det vil sige at jeg skifter pung ca. hver 10 år.
Jeg foretrækker en lille pung, ikke for høj - så kan den ligge i baglommen uden at rage op. Ingen grund til at friste tyvene.
Jeg tager aldrig mønter i pungen da det ikke ser pænt ud når man har den i baglommen og føles heller ikke godt. Det vigtigste er for mig hvordan kredit kort sidder i pungen og hvor nemt man kan tage det ind og ud.
Igen - som mange andre, så har jeg 4 nøgler så ser ingen idé i at blande dette med en pung.
Jeg har også en lille kreditkort "pung" med plads til lidt sedler. Den bruges ikke helt, men den ønskede jeg hvis jeg skulle i byen uden at tage pungen med.
Hvis man skulle have USB, så skulle det være fordi den hjalp til med at holde formen og altså ikke tog særligt meget plads.