Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler ny person til hurtigt at lave min webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Fra  RENSERI.NU Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har dummet mig gevaldigt ved at vælge en forkert type person til at lave min Webshop. Han var billig men komplet inkompetent.
Nu står jeg og mangler en som måske kan indhente evt forsømt tid. Efter den oprindelige plan skulle jeg have lanceret, d. 14/4-14

Hvis der findes en derude som kan,eller kender nogen som kan, finde ud af at lave webshops må I meget gerne skrive til mig.

På forhånd tak

Mvh Squab

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil råde dig til at overveje nøje de tilbud du får nu, eftersom der er ingen garanti for at alle på amino vil/ kan levere et godt stykke arbejde (Ikke fordi jeg siger, at folk herinde er inkompetente eller lignende men siger det bare for dit eget bedste, så du ikke ender ud i problemer igen). Men få nogle referencer fra de folk som tilbyder deres hjælp, så du har noget at sammenligne det med.

Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:02

dobbeltpost

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:38

Det afhænger af hvilken type webshop.

Blot et eksempel. Er det salg af et energivenligt produkt. Skal du bruge en beregner, udskiftning af nuværende produkt. Besparelse KW, tilbagebetalingstid. Okay, bliver dine krav specifikke, og kræver benhård beregning, eller anden yderligere kompetance. Kan alle så bare lige.?

Det fint, - bare at sige, - det kan vi godt, - Er det en standard, salg af varer der ikke kræver noget yderligere.? Har du vare numre, eller EAN, billeder af produkter, og ved du hvilken betalingsgateway du ønsker. Ja så kunne jeg have en basis klar hurtigere end din indløsnings-aftale gik igennem.?

En haj til JAVA, PHP, SQL, NOSQL og HTML5, så er du i den rigtige retning. Ikke fordi det er et must, bare fordi, - det betyder at han/hun kan..!

De er ikke billige, - sorry, de er efterspurgte, og koster derfor.

Er du i tvivl spørg om at se deres arbejde, hvilken compiler bruger de, osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)