Hej folkens. Jeg har længe hævet guldkorn ud af siden, men har først lige tilmeldt mig. Men når jeg kigger på min hjemmeside, virker den "kedelig", jeg ved så ikke om det bare er mig, så derfor vil jeg tage imod kritik og forslag til ændring fra jer med kyshånd. Hjemmesiden er www.shishaah.dk På forhånd tak :) |
Meget flot side med mange farver, men her er de ting jeg lige lad mærke til:
1. Når du peger over produkter text i menuen, så kommer da en box ned under, men det er umuligt at klikke på en af de produkter. (I det hele taget så syntes jeg ikke at den box skal være da, da nøj agtigt de samme produkter bliver præsenteret lige så snart man kliker på produkter)
2. Fonts er svære at læse (du bruger source-sans-pro, sans-serif prøv med Arial eller Open Sans, sans-serif)
3. Teksten på forsiden må gerne gøres større da den er svær at læse
4. På Om siden teksterne Innovativ Pålidelighed må gerne være en anden farve da de er umulige at læse. Og igen gør teksten større, da du har mulighed for det.
5. På produkt fanen, hvis det var mig så ville jeg flytte login op i top bar ved siden af twitter facebook osv.
6. På produkt siden da er da nogle bruger oplevelser, de skal mååske gøres mere synlig, da man lader næsten ikke mærke til at de er da.
7. Gør produkt siden lidt højere i højden da man kan se begyndelsen af Event siden, som medfører at man bliver lidt forrviret over hvor man er henne når man begynder at klike på produkterne.
Overordnet:
1. Der er masser af logning i consolen (jeg har ikke kigget på hvad det logger, men der er mulighed for en hacker at bruge det)
2. Der er rigtigt mange farver på siden, jeg vil nok personligt forsøge at skære nogen af farverne væk.