Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler min hjemmeside noget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Shisha Danmark Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har længe hævet guldkorn ud af siden, men har først lige tilmeldt mig.

Jeg opstartede min virksomhed for snart 2 måneder siden, og det går heldigvis som planlagt.

Men når jeg kigger på min hjemmeside, virker den "kedelig", jeg ved så ikke om det bare er mig, så derfor vil jeg tage imod kritik og forslag til ændring fra jer med kyshånd.

Hjemmesiden er www.shishaah.dk

På forhånd tak :) 

Tilmeldt 14. Dec 13
Skrevet kl. 02:32

Meget flot side med mange farver, men her er de ting jeg lige lad mærke til: 

1. Når du peger over produkter text i menuen, så kommer da en box ned under, men det er umuligt at klikke på en af de produkter. (I det hele taget så syntes jeg ikke at den box skal være da, da nøj agtigt de samme produkter bliver præsenteret lige så snart man kliker på produkter)

2. Fonts er svære at læse (du bruger source-sans-pro, sans-serif prøv med Arial eller Open Sans, sans-serif)

3. Teksten på forsiden må gerne gøres større da den er svær at læse

4. På Om siden teksterne Innovativ Pålidelighed må gerne være en anden farve da de er umulige at læse. Og igen gør teksten større, da du har mulighed for det.

5. På produkt fanen, hvis det var mig så ville jeg flytte login op i top bar ved siden af twitter facebook osv. 

6. På produkt siden da er da nogle bruger oplevelser, de skal mååske gøres mere synlig, da man lader næsten ikke mærke til at de er da. 

7. Gør produkt siden lidt højere i højden da man kan se begyndelsen af Event siden, som medfører at man bliver lidt forrviret over  hvor man er henne når man begynder at klike på produkterne. 

Overordnet: 

1. Der er masser af logning i consolen (jeg har ikke kigget på hvad det logger, men der er mulighed for en hacker at bruge det)

2. Der er rigtigt mange farver på siden, jeg vil nok personligt forsøge at skære nogen af farverne væk. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 14
Fra  Shisha Danmark Skrevet kl. 02:40

Hej Timka.

Mange tak for dit input :)

Du had fat i de samme ting, som jeg har talt med min partner om. Siden skal helt klart finpudses, når selv jeg får et irritations "åh" når jeg er på siden!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:20

Det er jo bare en standart template så hvad skulle den mangle?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 14
Fra  Shisha Danmark Skrevet kl. 12:58

Det er ikke fordi den mangler noget :-) men snarer hvad der kan finpudses.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)