Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Egen tittel??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i aminoer

jeg er kommet lidt i vildrede

jeg står og skal til at bestille visitkort og kan ikke helt finde ud af hvad min tittel skal være,

ansatte er nemt nok, Alarm montør eller Alarm teknikker

men min egen er sværrere tænker direktør måske er for fint, så havde Driftleder i tankerne eller måske service chef, drift chef eller noget andet ?

alle de titler er jo også noget eventuelt kontor personale også ville ku høre under.

Mvh Daniel

Security Danmark 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 23:13

Hmm ja det er lidt svært..

Hvad er din titel i virksomheden er du den som gøre rent, den der ejer virksomheden eller en af øverste ledelse. Hvad står du for? så kunne det være at vi kunne hjælpe dig.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 23:19

Martin:

Hmm ja det er lidt svært..

Hvad er din titel i virksomheden er du den som gøre rent, den der ejer virksomheden eller en af øverste ledelse. Hvad står du for? så kunne det være at vi kunne hjælpe dig.

Undskyld min fejl :)

Jeg ejer virksomheden men jeg er også med ude og arbejde , samt kunde kontakt mm

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 01:39

Hvis du er direktør i virksomheden, så synes jeg måske ikke det er for fint at bruge. Det lyder dog til du ikke kan lide at bruge direktør, men stadig gerne vil have noget, der giver udtryk af at det er dig, som tager beslutningerne. Med det i tankerne kunne du jo vælge at kalde dig ejer, indehaver, stifter eller noget lignende.

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)