Hej Vi er 4 piger der er i gang med at undersøge muligheder for at starte vores eget tøjmærke. Vi er alle meget passioneret omkring dette og fastbesluttet på at dette skal lykkes. Vi er så heldige at have en opsparing, som muligvis kan hjælpe os til at komme i gang. Vi arbejder lige nu på at få tegnet en kollektion, men har stadig ikke besluttet om den skal produceres i Danmark eller udlandet? Vi mangler en del erfaring og vil derfor gerne have gode råd med på vejen. Hvis der er nogle derude der kender nogle, som måske kan hjælpe os på vej med vores store drøm, tager vi gerne imod forslag m.m.
|
Opstart af eget tøjmærke!
- 1
Fedt at i starter op med det i elsker.... Når det kommer til dette er vi "GO 2 GUYS". Det er for dyrt at få jeres tøj produceret her hjemme. Vi er salgs agenter på flere af de største internationale brands og hvis man kigger på det så er vi "TOPPEN AF POPEN". Vi har flere internationale brands som står i kø for at vi håndtere deres salg. Vi kender flere tøjs produktioner i udlandet og man skal holde sig fra DK... det er for dyrt. Finde et sted hvor i kan få samples og evt. rejse og besøg fabrikken. skal i have hjælp til dette er vi klar. Mvh Eric J. Christiansen |
Hej Eric. Jamen vi tænker lidt på at få lavet vores første kollektion, altså prøverne lavet i DK, da vi så kan sørge for det hele er som det skal være og derefter finde en producent i udlandet, som kan ''masse producere'' tøjet. Har du nogle erfaringer med pris og omkostninger af dette? |
Hvis i skal bare have tryk på tøj, så kan det måske betale sig, men ellers er det udlandet... Mvh Eric |
Hej Matilde først beklager jeg, at jeg spammer dit spørgsmål- det vender jeg tilbage til... Men Eric, jeg syntes det lyder meget interessant- er i blevet salgsagenter for gucci, Marlene Birger, Hugo Boss osv- jeg er oprigtigt imponeret.. I må da have alt for travlt med at løse højt betalte opgaver for jeres "toppen af poppen" placering, til at svare på indlæg af denne karakter.. Jeg håber ikke, at det er i tråd med den "agentur" løsning du solgte til mig - som jo i virkeligheden bare var en mailadresse du havde fundet.. Selvom du flere gange brystede dig med, at du havde kontakt med branded's salgschef, som efterfølgende ikke overhovedet at erindre en flig om en dansker der havde vist interesse.. Men tillykke med dit verdensfirma Eric, i må da have ansat en 15-20 sælgere til at løse alle jeres salgsopgaver... Ovenstående blot til dig matilde inden du lader dig forblænde af de der store internationale mærker, har jeg af egen erfaring konstateret at de fleste ikke arbejder på denne måde.. Tilgengæld vil jeg tilbyde dig, at give tilbud på produktion på vores fabrik i Pakistan, vi laver ned til 20 enheder af gangen.. Send en PB hvis i også gerne bare vil brainstorme eller høre om faldgrupper ved produktion i udlandet..deter helt GRATIS at spørge mig.. Vi laver selvfølgelig også samples, og hjælper med mønstre osv.. Liza :-) |
Mange tak. Mangler du noget af de stor brands kan vi være behjælpelig med det :-) Jeg ved ikke hvilken salgs chef af hvilken brand du henviser til, i det at der var flere som hørt med til salget. Men hvis du ikke ønsker min tidligere virksomhed mere er du velkommen til at sælge den tilbage til mig :-) Ønsker du yderlige at drøfte salget i stedet for at køre det over denne tråd er du velkommen til at sende en PM eller mail. Til tråd starter. Det er et godt tilbud på produktion helt ned til 20 stk. De fleste i udlandet køre fra 100, 200 stk. og der op efter. Så hvis prisen, kvalitet osv. er rigtigt så behøver du ikke at lede længere. Når du engang er etableret og ønsker at udvide er du velkommen til at kontakte mig. Vi har distributions kanaler i Sverige og Finland som muligvis kan få din brand ud i Skandinavien. Mvh Eric |