hjælp med valg af regnskabs program til nyt projekt
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Hej
Jeg er i gang med et nyt projekt hvor jeg tilbyder små virksomheder at stå for deres fakturering , bogholderi og rykkerservice. Til dette skal jeg bruge et regnskabs program der kan holde styr på de forskellige ting, jeg har kigget på deniro og billys billing, men kan ikke rigtigt finde ud hvad jeg skal vælge. er der nogle der har erfaring med begge programmer eller andre programmer der kan stå for de ting jeg tilbyder ?
vh
Tim
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Hej Tim,
jeg bruger selv E-conomic til dette. Jeg har en intern licens og oprettet et regnskab for hver klient.
Jeg har også luret lidt på C5 2014, som også se spændende ud.
Begge programmer vil du kunne finde som demoversioner.
Mvh
Stig
Svar
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Hej Tim,
jeg bruger selv E-conomic til dette. Jeg har en intern licens og oprettet et regnskab for hver klient.
Jeg har også luret lidt på C5 2014, som også se spændende ud.
Begge programmer vil du kunne finde som demoversioner.
Mvh
Stig
Hej
Kan det også bruges til fakturering?
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Ja - naturligvis.
Mvh
Stig
Svar
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Ja - naturligvis.
Mvh
Stig
Og er det nemt og overskueligt som deniro ol.
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Det er nok en smagssag.
Men når du skal administrerer flere regnskaber, så syntes jeg at det er mere overskueligt.
Du kan jo kigge på deres demoer.
Hvilke systemer har du været vant til at bruge?
Mvh
Stig
Svar
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Det er nok en smagssag.
Men når du skal administrerer flere regnskaber, så syntes jeg at det er mere overskueligt.
Du kan jo kigge på deres demoer.
Hvilke systemer har du været vant til at bruge?
Mvh
Stig
Jeg har ikke selv lavet regnskab før, det er ikke mig der skal stå for den del af arbejdet, var bare interesseret i at hører om andres erfaringer.
Har i mange kunder, hvor i står for alt, både fakturering, bogholderi osv.
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Vi har omkring 40 aktive kunder. De fleste fakturerer dog selv, nogle endda i Dinero .
Mvh
Stig
Svar
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Vi har omkring 40 aktive kunder. De fleste fakturerer dog selv, nogle endda i Dinero.
Mvh
Stig
Ok, mange tak for hjælpen :)
Svar