Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

El-autorisation søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Min ven og jeg er meget tæt på snart at gå i luften med det projekt, vi har arbejde på i lang tid nu :) Vi har alle aftaler på plads mht. financiering, grossist osv. - dog mangler vi en ting. Vores grossist (og for den sags skyld også os selv) er meget interesserede i, at vi indgår en proforma aftale med en autoriseret el-installatør, da grossisten foretrækker at handle med autoriserede. En sådan aftale skulle ikke indeholde andet end et statement om, at vi har indgået en aftale og ikke indeholde nogle forpligtelser fra den autoriseredes side.

Rent lovmæssigt har vi som sådan ikke bruge for nogen autorisation, da det udelukkende drejer sig om handel med el-produkter! Men dette marked er åbenbart meget konservativ, og det er åbenbart nødvendigt for at få foden indenfor.

Så kender du en eller er du selv autoriseret el-installatør og kunne tænke dig at hjælpe os igang med vores drømmeprojekt, så hører vi meget gerne fra dig. Vi er selvfølgelig villige til at betale for tjenesten inden for rimelighedens grænser!

 Håber at høre fra dig/jer! (smid evt. en pm!)

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg kan kan varmt anbefale Elicon Aps ved Asger  K. Nielsen  20401500 han holder til i København prøv ,at ring til ham han er installatør

karsten :)

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for svar! 

Har du en idè om, at han måske kunne tænke sig at hjælpe, eller har du bare oplevet ham som en god el-installatør? Vi har nemlig kontaktet mange efterhånden, og der er ikke den store lyst til at hjælpe :)

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Han   virker som en der gerne vil hjælpe.... prøv ,at ring til ham Karsten 

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Junior.

Jeg er selvstændig elinstallatør der måske er interesseret i at sælge min autorisation til jer.

Hvad havde i forestillet jer det skulle koste?

Mvh Lasse Nielsen

Fra 7200 grindsted
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

prøv at kontakte seko.dk  de sælger til flere byggemarkedere ( det er desunden min tidligere arbejdspladsTongue Tied

ellers kan det godt være at jeg kender en i jylland.

Fra 7200 grindsted
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

OKAY  det indlæg var vist lidt gammelt Embarrassed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)