Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding Spørgsmål. WideEyes eller Morten Andersen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoVenner.

En del af min salgsstrategi er at prøve at få lidt pr og få vist mine panoramabilleder og interaktive rundture til så bredt et publikum som muligt. Det har jeg bl.a. gjort ved at lave et panoramabillede til Politikken. Samtidig har jeg kontakt til et boligmagasin, og jeg skal snart lave noget til Ronald McDonalds huset.

Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg driver et enkeltmandsfirma – WideEyes. Dette er dog ikke helt korrekt, da jeg arbejder tæt sammen med andre panoramafotografer og udviklere over hele verden, ligesom jeg også har en række samarbejdspartnere i Danmark.

Hidtil har jeg brandet WideEyes. Dvs. alle referencer har været til firmanavnet WideEyes, ligesom der også har været links med ”Made By WideEyes” i alle mine projekter.

Jeg overvejer nu hvorvidt det mon vil være mere effektivt at begynde at brande Morten Andersen – Den Skaldede Panoramafotograf – i stedet? Fordelen skal selvfølgelig være at personificere mit arbejde, skabe lidt mere opmærksomhed omkring mine kompetencer, og derved forhåbentligt nå bedre igennem til potentielle kundeemner.

Mine forbehold er at – efter min erfaring – så er der flere virksomheder, der hellere vil samarbejde med andre virksomheder – og ikke små enkeltpersoner. Dvs. spørgsmålet er om jeg vil blive taget mere seriøs af større aktører og samarbejdspartnere som en repræsentant fra WideEyes eller som Morten Andersen – Den Skaldede Panoramafotograf??

Jeg vil meget gerne have Jeres input til dette. Hvad er der af fordele og ulemper ved henholdsvis WideEyes vs. Morten Andersen? I må også meget gerne kigge på min hjemmeside www.wideeyes.dk og se hvad det er jeg laver, for bedre at kunne foretage en vurdering.

På forhånd tak for jeres hjælp. Det er jo sådan noget her Amino er rigtig god til, så jeg ser meget frem til jeres respons.

Med venlig hilsen   

Morten Andersen

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:54

Jeg ville holde mig til WideEyes alene af den grund, at det er lettere at huske end Morten Andersen. Endvidere giver det associationer til det du beskæftiger dig med.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:07

Hej Kurt

Tak for dit input. Smile

Hilsen Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 16:39

Moskjær Marketing:

Jeg ville holde mig til WideEyes alene af den grund, at det er lettere at huske end Morten Andersen. Endvidere giver det associationer til det du beskæftiger dig med.

Enig. Ville bruge WideEyes, hvis jeg var i din stol.
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:45

Enig med de andre.

Jeg tænker på noget dansk design, møbel osv ved Morten Andersen

WideEyes kan man huske, og hvad det er :)

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:01

Når jeg hører Morten Andersen, tænker jeg American Football... verdens bedste kicker...

http://da.wikipedia.org/wiki/Morten_Andersen

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:59

Ja, jeg ville også helt klart holde mig til WideEyes. Er ganske enig med Brian Brandt, det første jeg tænkte var Morten Andersen, Football kickeren fra NFL.

Det er helt sikkert ikke meningen at din virksomhed skal profileres og sammenlignes med football, det ville nok også forvirre potientielle kunder. (:

- Hold dig til WideEyes, det er mere unikt, og henviser til virksomheden.

mvh. Yngvi Karlson c",) 

Dbh. Yngvi

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:22

Hej

Tusin tak for jeres feedback. Jeg bliver så ved med at brande og markedsføre WideEyes.dk og ikke proff. footballer Morten Andersen Stick out tongue

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)