Hej AminoVenner. En del af min salgsstrategi er at prøve at få lidt pr og få vist mine panoramabilleder og interaktive rundture til så bredt et publikum som muligt. Det har jeg bl.a. gjort ved at lave et panoramabillede til Politikken. Samtidig har jeg kontakt til et boligmagasin, og jeg skal snart lave noget til Ronald McDonalds huset. Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg driver et enkeltmandsfirma – WideEyes. Dette er dog ikke helt korrekt, da jeg arbejder tæt sammen med andre panoramafotografer og udviklere over hele verden, ligesom jeg også har en række samarbejdspartnere i Danmark. Hidtil har jeg brandet WideEyes. Dvs. alle referencer har været til firmanavnet WideEyes, ligesom der også har været links med ”Made By WideEyes” i alle mine projekter. Jeg overvejer nu hvorvidt det mon vil være mere effektivt at begynde at brande Morten Andersen – Den Skaldede Panoramafotograf – i stedet? Fordelen skal selvfølgelig være at personificere mit arbejde, skabe lidt mere opmærksomhed omkring mine kompetencer, og derved forhåbentligt nå bedre igennem til potentielle kundeemner. Mine forbehold er at – efter min erfaring – så er der flere virksomheder, der hellere vil samarbejde med andre virksomheder – og ikke små enkeltpersoner. Dvs. spørgsmålet er om jeg vil blive taget mere seriøs af større aktører og samarbejdspartnere som en repræsentant fra WideEyes eller som Morten Andersen – Den Skaldede Panoramafotograf?? Jeg vil meget gerne have Jeres input til dette. Hvad er der af fordele og ulemper ved henholdsvis WideEyes vs. Morten Andersen? I må også meget gerne kigge på min hjemmeside www.wideeyes.dk og se hvad det er jeg laver, for bedre at kunne foretage en vurdering. På forhånd tak for jeres hjælp. Det er jo sådan noget her Amino er rigtig god til, så jeg ser meget frem til jeres respons. Med venlig hilsen Morten Andersen
|
Jeg ville holde mig til WideEyes alene af den grund, at det er lettere at huske end Morten Andersen. Endvidere giver det associationer til det du beskæftiger dig med.