Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har startet denne webshop sammen med min kammerat i starten af januar måned. Vi sælger kristne halskæder og armbånd håndlavet af polyester snor. Vi er de eneste på marked med dette produkt. Siden vi startet har vi ikke haft så mange ordre og det har rørt os lidt. Vi synes selv vi har markedsført det godt. Vi er lidt i tvivl om det kan have noget at gøre med vores webshop. Derfor vil jeg gerne have nogen feedback fra jer.

www.Brojanica.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:40

Jeg tror måske det har noget med, at I har et produkt, som har et meget begrænset marked. Nu er jeg ikke selv troende, men i min optik, så er det minimalt antal af meget troende danskere i Danmark, som jeg umiddelbart vil mene er jeres målgruppe.

Derud over synes jeg at hjemmesiden er for kedelig. Jeg synes I skal finde et andet theme og så sætte det op med noget lækkert grafik, i form af flotte bannere og produktbilleder. Jeg gjorde selv dette med grafikken på min webshop, og fra at jeg stort set ingen ordrer fik før, så får jeg ordre hver dag nu, bare ved at få en grafiker, fotograf og programmør til at tage lækre billeder, lave noget grafik og ændre lidt i koderne på min shop. :) Det skal dog siges, at jeg synes, at I har nogle fine produktbilleder, men måske skulle der være en anden baggrund end hvid på dem !? Eller måske skulle der faktisk være en model som bar dem ?! 

Jeg håber I kan bruge det til noget.

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:11
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 20:28

Jeg har 2 ting.

1. Det er et meget begrænset marked. Hvis du kigger på hvordan kirker lukker på stribe så er der altså ikke så mange danskere igen der er så troende at de vil købe sådan nogle vare. Hvis det er så findes der mange andre lande hvor befolkningstallet i % af troende en del større end her i Danmark.

2. Jeg gik ind på en af jeres produkter for at se hvordan det er opbygget. Og det første jeg fik øje på var: "Denne vare er ikke længere på lager med disse attributter, men er tilgængelig med andre"  <-- Hvis den ikke længere er på lager, jamen så fjern den dog, det er unødvendigt at have den på forsiden når i ikke har varen. I kunne i det mindste skrive når den er på lager igen. Ellers tænker kunden bare hmm øv nu har jeg brugt tid på dette produkt og jeg kan ikke få den.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja - jeg er jo sikkert kendt for at være negativ, men hvis alting var i orden ville der ikke være noget at skrive om ;-) 

Første indtryk:  Noget rod, grimt rod.  Man starter på en side hvor man mødes med et billeder af en torso (uden hoved) der bærer et smykke eller noget om halsen.  Derfra må man så gætte sig til hvad det egentlig går ud på... rode rundt på siden for at finde ud af hvad dette er.  Og der møder man så denne sætning: "Brojanica.dk er en internet baseret virksomhed, hvor vi tilbyder kristne kvalitets-halskæder og armbånd af Polyester snor. " Spørgsmålet er nu:  Er halskæderne troende, eller sælges der kun kvalitet til troende ?  Kan i følge mig ?  Shop delen er også nogenlunde bøvlet - flot grafik når man lægger noget i kurven - hvis man altså får lov, man kan jo ikke se hvad der er udsolgt af før man klikker, og man kan heller ikke se hvor meget man kan købe medmindre man prøver sig frem.  Og med alt det tjek der i dag er på antal på lager giver det jo ingen mening at man kan indtaste et antal større end lagerantallet blot for at få at vide at det skal man lade være med: Altså; hvorfor kan man vælge noget som man alligevel ikke kan vælge ?  Alt i alt en halvtør oplevelse uden nogen form for "yes! det er da lækkert det her"  oplevelse, blot jævnt kedeligt og ligegyldigt.  Men ok - varerne der sælges burde vel også sælge sig selv, eller ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)