Skal have refinansieret min økonomi, hvor får jeg det bedste tilbud? Jeg har været i Banken men de kan ikke hjælpe. |
Mærkeligt at banken ikke kan/vil hjælpe..... men du kan jo kaste et blik her; www.asap-laan.dk
/salto
Mærkeligt at banken ikke kan/vil hjælpe..... men du kan jo kaste et blik her; www.asap-laan.dk /salto |
Uha - forbrugslån er helt generelt IKKE til re-finansiering af privatøkonomien - tværtimod er de vejen direkte videre ned i hullet, med mindre det er noget totalt midlertidigt der skal finansieres eller en sikker fidus man ved giver indtjening (hvis du maler badeværelset giver vi 50.000 kr mere for hytten og du kan købe maling for 20.000 kr). På den måde kan forbrugslån/kortlån/SMS lån sagtens forsvares - nye firmaer der SKAL bruge 50.000 kr til varer som de ved de har solgt for 80.000 kan sagtens bruge den type lån i 3 uger f.eks. men man kan ikke redde en skidt økonomi med dem Nu beskriver du jo ikke hvad dit re-finansierings behov består af men du har sikkert set luksusfællen, og du lægger op til at kunne komme i den situation du har set folk stå i der. Der er kun EN hovedvej ud af det problem, og det er en omlægning af hele din økonomi - lettere sagt end gjort, men uden en beslutning og handleplan, kan det gå ad h... til Start helt som luksusfællen - meget gerne med hjælp fra en der kan lidt økonomi, måske banken vil lade en rådgiver sparre med dig hvis du i forvejen har lån der. Lav opstilling over alle omkostninger du har - f.eks. i excel - sorter dem med de største først Afgør hvilke du SKAL nedbringe, uanset det kan være surt at skulle sælge bilen, hesten, huset eller kolonihaven - du skal finde et beløb der gør, at der bliver balance mellem dine indtægter og udgifter Overvej om du KAN få ekstraarbejde eller din ægtefælle kan - i en periode aften, nat, week-end, til nedbringelse Overvej alle lån du måske allerede har, helt specielt forbrugslån hvis du har sådan nogle og se om ikke du sammen med en bevist plan for nedbringelse af udgifter, kan få banken med i at re-finansiere disse forbrugslån så de kan ændres fra ofte høje renter til nogle mere normale renter. Ikke let - ikke nær så let som et forbrugslån vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
lad os lige slå fast - at de 4,95% ikke lyder som en årlig rente og slet ikke en ÅOP - tage gerne et print screen af den del der viser du har fået forbrugslån til 4,95% som jo ville være helt fremragende, men burde være umuligt som du her beskriver det - lånerente fast 4,95% alt inkl uden nogen form for sikkerhed jeg vil råde til at se på ÅOP som jeg ikke tror er under 7% men kan jo ikke vide det vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Som John også skriver, så er det ikke selve debitorrenten du skal se på, nærmere ÅOP. Ofte er der enten høje stiftelsesomkostninger, eller andre pålydende ydelser som presser ÅOP'en langt højere op en debitorrenten. Jeg nægter at tro på de kan komme ned i 4,95% på kr. 50.000 uden nogen form for sikkerhed. |