Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALTiGADGETS - hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har for nyligt lavet denne hjemmesidehttp://www.ALTiGADGETS.dk              Jeg ville høre om nogen af jer havde nogle ideer til markedsføring, forbedrelse af siden (design, opsætning etc.), eller nogle andre gode ideer.

Det skal siges jeg startede siden i starten af marts, og har indtil videre omsat for ca. 1000kr. 

På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:53

Jeg synes forsiden virker lidt rodet og det grafiske er ikke helt på toppen. Hvis jeg var dig ville jeg betale en dygtig grafiker til at lave noget, der ser bedre ud. Men thumbs up for et fint udvalg, og undersiderne ser i modsætning til forsiden noget mere tiltrækkende ud. I øvrigt imponerende at pengene allerede ruller ind efter et par uger!

Nuværende projekt: Juicing.dk

Tilmeldt 22. Mar 14
Skrevet kl. 08:47

Vi designer selv vores side, det er vi alle fast besluttet på. Men mener du den skal være enklere eller..?

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:05

Fair nok. Ved ikke om den skal være mere enkel, men jeg synes billederne på forsiden fylder for meget, og hvis den grafiske kvalitet var bedre, ville siden umiddelbart være mere tiltrækkende.

Nuværende projekt: Juicing.dk

Tilmeldt 22. Mar 14
Skrevet kl. 11:19

Ja du har nok ret - kan godt se den ser lidt rodet ud på forsiden. Vi overvejer lidt at fjerne banneret hvor der står "spar masser af penge" med rødt. Der skal i hvert fald ændres lidt på forsiden, jeg synes elementerne ser lidt malplaceret ud, som om de bare skulle proppes ind.
Tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:33

Hej Casper

Jeg er ret sikker på jeg kan hjælpe dig godt på vej med dit salg. skriv en mail til mig Ukristensen(AT)Ebay.com

send dine kontakt oplysninger så ringer jeg dig lige op.

Mvh. Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)