Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til patentglas eller sylteglas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg søger en leverandør til enten patentglas eller sylteglas.

Nogen som kender en god leverandør af det? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 11:23

Hej

Hvad størrelse og mængde skal du bruger af patentglas?   hvad mener du med et sylteglas?

Tilmeldt 21. Mar 14
Skrevet kl. 19:30

Hej Ravn

Tak fordi du tog dig tid til at svare.

Det jeg mener med sylteglas er, at jeg er på udkig efter glas ligesom fx Den Gamle Fabrik, altså meget simple glas, men de leverandører jeg har fundet indtil videre har en stykpris, der næsten er mere end et glas Den Gamle Fabrik.

Størrelse og mængde er ikke fastlagt helt endnu, jeg leder blot efter en leverandør som jeg kan gå i dialog med, om hvor store de skal være osv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 09:17

Det er svært at hjælpe dig når du ikke kan sætte tal hvor mange du skal bruge, er det nogle tusinde stk. du skal bruge er det en grossist du skal have fat i. Hos fabrikkerne skal du købe mange  tusinde enheder før de gider handle med dig. 

Tilmeldt 21. Mar 14
Skrevet kl. 17:37

Endnu engang tak for svaret.

Det er nok en grossist jeg skal have fat i så, for der er for meget kapital/risiko i at købe flere tusinde glas hjem. Ved du hvor man kan kontakte sådanne en grossist?

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Fra  SelvforsyningsCentralen Skrevet kl. 15:23

Er det stadigvæk relevant? Så kan vi måske hjælpe dig. vh Johan

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:36

Hej

Ja, kan godt se at selve indlægget er startet for lang tid siden, men hvis nogen kan hjælpe dig, så er det os. Vi har ikke alt i glas, men næsten og samarbejder med en af verdens førende glas producenter - og vi tager også mindre ordre, så man ikke knækker nakken i lageromkostninger og likvid binding.

Du skriver bare en PM hvis det stadig skulle være aktuelt eller hvis der er andre der står og mangler noget i glas.

/Bendtsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)