Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forvirrende kurv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino!

Jeg knokler på min webshop www.medieplaneten.dk hvor jeg sælger Android Mini PC'er.

Jeg har indtil i går oplevet at de næsten samtlige kunder har købte en Mini PC uden tilbehør, hvilket jeg gerne ville lave om på. Både for min skyld, men også for kundens (da f.eks. et trådløst tastatur i højner brugeroplevelsen).

Indtil i går har det været sådan at kunden kom direkte ind i checkout når de trykkede "læg i kurv" - måske en anelse offensivt, men det fik flere til at gennemføre købet.

I går lavede jeg dog den ændring at der kommer en pop up når man trykker "læg i kurv", hvor der bliver forslået tilbehør til produktet, og hvor man skal gå videre til kassen. (Det kan ses på f.eks. dette produkt: Rikomagic MK802IIIS)

Indtil nu kan jeg se at der er flere der har lagt produktet i kurven, men aldrig er kommet videre til checkout - kan det skyldes at den nye pop up er forvirrende?

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få noget feedback da det er en kæmpe flaskehals hvis kunderne får lyst til at klikke videre fra shoppen i stedet for at gennemføre købet, især når de nu har taget valget og lagt produktet i kurven.

Med venlig hilsen

Christian 

Alt i elektronik hos evermart.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:38

Hej,

Jeg snytes ikke det er slemt den måde din kurv virker.

der vil altid være nogle kunder der ombestemmer sig selv om de ligger produkter i kurven

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 09:42

Hej Mirko :)

Tak for dit input - det jeg glad for at høre!

Jeg ville tjekke fordi man engang imellem kan "forelske" sig lidt i nogle fancy funktioner, det egentlig måske dybest set er overflødig - og kurven skulle helst ikke være en af dem.

Alt i elektronik hos evermart.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)