Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd/hjælp til Wordpress plugins og evt. kodning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg er igang med at udvikle et koncept i Wordpress og platformen er så småt ved at tage form. Men som der udvikles kommer der flere ideer til funktioner og features, som vil gøre konceptet endnu stærkere. Jeg har forsøgt at søge på plugins mv. men har endnu ikke fundet de rette løsninger til disse funktioner. Jeg vil beskrive dem kort, men 

1. Jeg ønsker at lave sitet som et community, hvor folk kan skabe en profil og derinde kan de vælge til og fra af hvilke videoer/kategorier de ønsker at modtage updates om via mail. Jeg har overvejet Buddypress og BBpress, men vil i anbefale dette theme til at opbygge et community? Plus man skal kunne gemme indlæg/videoer på en såkaldt favorit liste og evt. dele denne favorit liste med andre medlemmer. 

2. Folk skal kunne logge på med Facebook login

3. En anden funktion som e vigtig er en checkbox, søgefunktion på hjemmesiden, som man kan bruge uanset om man er medlem eller ej. Her skal man kunne trykke til og fra på checkbox og de igennem tilvælge indhold som man ønsker at se. Jeg har på nuværende tidspunkt bare en søge funktion, men denne skal gøre mere specifik og checkbox er bare mere brugervenligt og lækkert til sidens indhold. 

4. Jeg ønsker at kunne knytte alle indlæg/videoer mv. direkte op på en kalender, således at man tydeligt kan vise hvilket indlæg/video man skal se på en given dag og endnu federe ville være, hvis kalenderen kan ændre indhold alt efter hvilke interesser man har sat inde på sin profil. 

5. Jeg har en hel del udfordringer mht. hvad jeg skal gøre mht. copyrights af billeder. Jeg skal have HD billeder som skaber en stemning på hjemmesiden og ikke mindst bruges til banner/reklamer mv. Jeg kan købe billeder på diverse sites, men de fleste steder må disse billeder ikke bruges på sociale medier som Facebook.Nogen som kan anbefale et site hvor dette er tilladt?

Håber der er nogen derude som har en masse gode råd til plugins eller evt. en hjælpende hånd til at udvikle dette. 

Mvh Camilla, 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Spændende projekt! Du er velkommen til at kontakte mig enten pr. Pm eller salg@dalmarketing.dk

Mvh

Morten Dal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også kontaktes på cgk1894@gmail.com. Alle råd og tips modtages gerne. Jeg er studerende og har derfor en begrænset budget, men hvis du mener du kan udvikle dette, så send mig gerne en PM. 

Mvh Camilla

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)