Hej derude, Jeg søger leverandør på kosmetik. Primært Essie neglelak, O.P.I neglelak, EOS læpomade etc.... Kontakt: mark@parfume-s.dk Der søges mængder fra 100 - 1000 stk alt afhængig af betingelser og priser. Ser frem til at høre fra jer derude... MVH Mark |
Mark | Parfume-S:Jeg søger leverandør på kosmetik. Primært Essie by DealsFinderPro" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: 'Open Sans', sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">neglelak
, O.P.I neglelak, EOS læpomade etc....
Ser frem til at høre fra jer derude...
MVH Mark
Jeg kan levere EOS til Danmarks bedste pris.