Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør - Kosmetik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg søger leverandør på kosmetik. Primært Essie neglelak, O.P.I neglelak, EOS læpomade etc....

Kontakt: mark@parfume-s.dk

Der søges mængder fra 100 - 1000 stk alt afhængig af betingelser og priser.

Ser frem til at høre fra jer derude...

MVH Mark

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark | Parfume-S:

by DealsFinderPro" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: 'Open Sans', sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">Hej derude,

Jeg søger leverandør på kosmetik. Primært Essie by DealsFinderPro" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: 'Open Sans', sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">neglelak, O.P.I neglelak, EOS læpomade etc....

by DealsFinderPro" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: 'Open Sans', sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">Kontakt: mark@parfume-s.dk // */ // ]]>

Der søges mængder fra 100 - 1000 stk alt afhængig af by DealsFinderPro" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: 'Open Sans', sans-serif !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">betingelser og priser.

Ser frem til at høre fra jer derude...

MVH Mark



Jeg kan levere EOS til Danmarks bedste pris.

 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail med pris, så tager vi den derfra. Har fundet en europæisk leverandør, så hvis du kan matche pris eller bedre kan vi lave en samhandel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)