Grundet gode resultater ved at lave nogle tilbuds kampagner her på amino til jer vil vi her fra GetLogo.dk gerne give jer et kanon tilbud til alle der enten mangler et logo eller ønsker at få et nyt.
Vi tilbyder dig et professionelt logo efter lige netop dine ønsker og dette koster kun 499 kr.(Eks moms). Derudover smider vi et favicon som matcher jeres logo gratis oveni. Ligesom vi altid tilbyder er der 100% tilfredsgaranti(Er du ikke tilfreds får du pengene tilbage, sker heldigvis kun meget sjældent).
Som standard tilbyder vi 3 logo forslag som tilkøb til 199 kr., men send mig en mail på pb@getlogo.dk. Så kan vi se om vi kan lave en speciel løsning til dig. :)
Det lyder godt, du er meget velkommen til at bestille via hjemmesiden, bare skriv i kommentar feltet du er fra amino så smider vi et gratis favicon matchende dit logo oveni. Hvis det er fordi du har nogen spørgsmål så spørg endelig bare løs så vil jeg gøre mit bedste for at svare dig.
Som standard tilbyder vi 3 logo forslag som tilkøb til 199 kr., men send mig en mail på pb@getlogo.dk.
// */
// ]]>
Så kan vi se om vi kan lave en speciel løsning til dig. :)
Philip
Jeg har lige sendt en på hi@getlogo.dk. Håber det går alligevel :)
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Vil bare lige sige at jeg ikke har modtaget nogen mail fra dig, send gerne dine eventuelle spørgsmål til pb@getlogo.dk så svarer jeg dig, ellers bare skriv herinde hvis mailen er forsvundet i det hele.
Mange tak for logoet. Jeg er meget tilfreds med resultatet, og gik sku hurtigt. Prisen var fantastisk, og jeg fik mere end jeg betalte for. Det er sku sejt.
Det kan jeg sagtens anbefale. Super kreative personer!!