Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP søges ang. uoverensstemmelser om leveret vare

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et problem, da jeg har en kunde der vil retunere nogle T-shirts som jeg har solgt ham med tryk på.

Jeg har tilbudt ham et afslag i prisen, men han snakker om at sende varene tilbage, sagen er som følger:

Af forskellige årsager blev trykket lavet i en anden farve end kundens normale logo, dette informerede jeg han om og kontroversen er nu om han har fået leveret det han bestilte, han mener ikke at have godkendt en så stor ændring i farve.

Så mit spørgsmål er: Hvad skal der til for at han kan hæve handlen, det er jo en individuel tilpasset vare? (kunden er en forening og ikke en virksomhed)

Jeg hører både gerne juridiske og praktiske svar,, da det ville været trist både at miste penge og stå med en masse trykte T-shirts der ikke kan bruges til noget.. kunden påstår at hans advokat har rådet ham til at retunere,, (jeg er ikke helt sikker på det er rigtigt) 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:35

Hvad er der helt konkret aftalt?
Har du dokumentation for at kunden har accepteret ændringen i farve?

Vil det koste dig en formue at tage varene retur - set i forhold til at få en sur kunde ud af det?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:44

Hej

helt konkret har jeg skrevet at teksten ville blive ændret et par toner, han mener den er mørkeblå istedet for lyseblå

og jeg skrev det til ham samtidig med at jeg sendte ham hans logo og leveringdato, hvortil han svarede "

Alletiders og tak for logoet"

Det tolker jeg som accept..

Men hvor meget skal der til for at han kan hæve handlen?

Jeg synes det vil være ret ærgeligt at lade handlen gå tilbage, da det er en slat penge for en lille virksomhed som vores.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:25

Hejsa

Som administrator/passer af en webshop, vil jeg klart anbefale dig at lade kunden annullere handlen. Det er Jer der laver en fejl og for mig virker det ikke som om, at kunden har set ændringen men accepteret et par toner. Hvilket for lægmand kan være meget svært at forstille sig.

Derimod ville jeg forsøge at sælge ham et nyt parti!, så tjener du trods alt lidt af tabet ind igen. Men afslår han er det bare sådan det nogen gange er....og især i denne situatuion hvor i laver fejlen ville jeg vise STOR velvilje over for kunden....måske kommer han igen.

Mvh Kenneth Boysen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)