Hej. Jeg ligger inde med en masse børnetøj fra mine tre børn. Jeg køber selv en del fine ting brugt og synes det er fantastisk, at vi udnytter tøjet til fulde. Jeg synes derfor, at det kunne være spændende (og samtidig give mening), at sælge tøjet videre igen. Jeg har været inde på nettet og søge lidt og der findes nogle stykker af den slags webshops. Der hvor jeg vil skille mig ud skal være, at jeg har mest tøj til 5 +, da der ikke findes meget af det på nettet. Er der nogen der kan anbefale en god og billig webshopskabelon, hvor man blot plotter billeder og tekst ind? Der er jo et hav af tilbud derude, men jeg kan ikke helt hitte rede i dem. På forhånd tak for hjælpen.
|
Christina:Er der nogen der kan anbefale en god og billig webshopskabelon, hvor man blot plotter billeder og tekst ind? Der er jo et hav af tilbud derude, men jeg kan ikke helt hitte rede i dem.
Så nemt går det nok næppe. Det kræver lige lidt mere at have en Webshop. Så mon ikke du skulle holde dig til ( Den Blå Avis ) og ( Gul og Gratis )