Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshop HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ligger inde med en masse børnetøj fra mine tre børn. Jeg køber selv en del fine ting brugt og synes det er fantastisk, at vi udnytter tøjet til fulde. Jeg synes derfor, at det kunne være spændende (og samtidig give mening), at sælge tøjet videre igen. Jeg har været inde på nettet og søge lidt og der findes nogle stykker af den slags webshops. Der hvor jeg vil skille mig ud skal være, at jeg har mest tøj til 5 +, da der ikke findes meget af det på nettet.

Er der nogen der kan anbefale en god og billig webshopskabelon, hvor man blot plotter billeder og tekst ind? Der er jo et hav af tilbud derude, men jeg kan ikke helt hitte rede i dem.

På forhånd tak for hjælpen.

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina:
Er der nogen der kan anbefale en god og billig webshopskabelon, hvor man blot plotter billeder og tekst ind? Der er jo et hav af tilbud derude, men jeg kan ikke helt hitte rede i dem.

Så nemt går det nok næppe. Det kræver lige lidt mere at have en Webshop. Så mon ikke du skulle holde dig til ( Den Blå Avis ) og ( Gul og Gratis )

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Det er ikke helt så enkelt. Men der er dog mange forskellige muligheder, så du kan komme fra start. Jeg kan anbefale dig at benytte løsningen fra www.dandomain.dk - de har et meget brugervenlig system efter min mening. Der er faste skabeloner til webshop som kan benyttes som en start.

Der findes andre løsninger, men jeg har selv haft positiv erfaring med at starte ud med en løsning fra dandomain.

Men eller er du velkommen til at kontakte mig enten via en pm, eller salg@dalmarketing.dk - jeg hjælper dig gerne igang.

DBH

Morten Dal

 

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Enten brug markeder som allerede findes(DBA, Gul og gratis, babygalleri.dk osv) - eller opret en wordpress side et sted.

i min optik er wordpress et af de nemmeste værktøjer at arbejde med.

/Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Du kan lave din egen webshop i SmartWeb meget nemt. Der er flere forskellige webshop skabeloner du kan vælge imellem, som er fine hvis du ikke har brug for noget specielt design eller opsætning, men bare ønsker en køreklar webshop.

Der er på Just Medias hjemmeside en kort guide til hvordan du selv laver din webshop. Får du brug for hjælp til custom design og/eller opsætning af din SmartWeb webshop er du selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig :)

Du finder guiden på følgende link: http://justmedia.dk/lav-selv-webshop/

Vh. Andreas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)