Hej derude! |
En god ide plejer også at være hvad du selv kan smide i projektet eller tilbyde af viden udover ideen - Giver som regel større chance for at finde hjælp.
Hej derude! |
En god ide plejer også at være hvad du selv kan smide i projektet eller tilbyde af viden udover ideen - Giver som regel større chance for at finde hjælp. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
vil gerne høre mere om ideen og hvad du havde gjort af tanker skriv til mig på martinjuuljensen@live.dk |
www.martinjuuljensen.com
BILLIGE tegninger, skabeloner, <--- Er det af selve produktet eller grafik til hjemmeside/print? |
Udlejning af professionelt mobildiskotek
Hej Jens Jeg ønsker at høre mere, omkring hvad det handler om. Jeg kan godt lave nogle produkt skitser, logoer, billeder osv. Markedsføringen er jeg også skarp til - lad mig endelige høre fra dig, og hvad din rolle i det hele skal være. Hilsen Nikolaj Christensen |
Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.
Hej Jens Lyder spændende. Jeg er snart færdig med min markedsføringsøkonom uddannelse (mangler kun at skrive hovedopgaven), lige pt er jeg i praktik hos FLSmidth. Alt efter hvad idéen drejer sig om kunne jeg godt være interesseret i at bidrage til projektet. Du kan skrive mig en PB hvis det har interesse. Hilsen Aziz |
Udover jeg gerne vil høre mere om ideen kan jeg lave logo skabeloner slogan osv til dig. |
www.martinjuuljensen.com