Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af fabrik til produktion af designmøbler i Polen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gesten
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

For ikke længe siden skrev jeg et indlæg lidt omkring det samme. Vi blev kontaktet af flere som havde kontakter i Kina, dog ønsker vi at der skal produceres i østeuropa og ikke i Kina.

Jeg har i samarbejde med en svensk designer fået designet en skammel, og nogle andre produkter, som vi også har fået lavet prototyper af mm. Nu vil vi så gerne finde et sted hvor vi kan få producere vores møbler til at god pris, men hvor kvaliteten også er i højsæde, da der er tale om hi-end designmøbler.

Er det noget i kan hjælpe med, eller ved hvor jeg skal søge for at finde det rette sted?

De bedste hilser til jer Aminoer!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,

Lige præcis møbelbranchen har jeg en relativ stor indsigt i både mht. produktion o.l.

Jeg ved at de fleste tager en decideret road-trip til de fleste (typisk største/længstlevende) fabrikker/produktionsenheder i et givent område. Så det vil jeg faktisk også anbefale jer at gøre. 

Det giver indsigt i en lang række vitale ting og svar på en række vitale spørgsmål.

Udover at du finder en fabrik der kan lave dit high-end produkt skal der jo også være en vis stabilitet i forsyningskæden - og det er særligt det du får en fornemmelse af når du kommer ud til dem hver især.

Når det så er sagt, er du velkommen til at skrive en privat besked herinde mht skamlens materialer mv. så kan jeg måske pege i en bestemt retning.

mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)