Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tøjmærke

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg er utrolig tæt på, at få etableret mit tøj som jeg gerne ville have solgt via andre butikker. 

Stilen på tøjet er meget trendy og klassisk på samme tid, den er ikke fyldt med print.

Er der nogle der kender nogen butikker som kunne have den interesse, at ville sælge ny opstartet mærke? Må gerne være i Stor København!

Jeg kan kontaktes via Amino og min mail: Fifafrede08@gmail.com

Glæder mig til, at hører fra jer ! 

Mvh Frederik Larsen.  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikRødovre:
Er der nogle der kender nogen butikker som kunne have den interesse, at ville sælge ny opstartet mærke? Må gerne være i Stor København!

Hvad med at du tog ud og besøgte nogle butikker! Har du overhoved lavet noget markeds research på om dine produkter har butikkernes interesse?

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med et projekt der har skub på bagen men uden mere information og en hulens masse billeder samt hvad din plan er for at markedsføre din linje er det op af bakke....

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Også det mit spørgsmål indikere om i kender nogle inde ved strøget evt som hjælper nye mærker op :)

Ja det har jeg, jeg har været inde på nogle hjemmesider for at kigge det igennem og har også skrevet et par mails. Ville bare hører om der var nogle jeg ikke var klar over som jeg kunne tage kontakt til? :)

Mvh Frederik 

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Withe noize, 

Information + billeder kan du få via mail hvis du er interesseret? Eller jeg kan ligge dem ud her :) 

Hvad angår med, at få mit mærke ud har jeg kontaktet nogle kendte som vil lave pr. Udover det gælder det bare om at komme ud til menneskerne hører deres meninger, tage ud til nogle butikker hører hvad de har, at sige osv osv.

Men skriv endelig hvis du vil have en længere forklaring omkring det hele :) 

Mvh Frederik Larsen. 
 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikRødovre:


Jeg er utrolig tæt på, at få etableret mit tøj som jeg gerne ville have solgt via andre butikker. 


Jeg kan kontaktes via Amino og min mail: Fifafrede08@gmail.com // */ // ]]>

Hvis du er så tæt på, at have dit tøjmærke etableret - så har du vel en hjemmeside, som vi kan se? Derudover formoder jeg også, at du har en mere professionel mail en Fifafrede08.

I København findes der ikke decideret butikker, som tager nyopstartet mærker ind. Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at sælge gennem Facebook og din webshop, medmindre du har helt styr på indkøbspriser, avancer osv..

Jeg læste forresten omkring et mærke i Polen, som skaber kæmpe hype med sit tøj, ved at lave meget få eksemplar at ét stykke tøj og det betyder, at flere 100 personer står i kø for, at købe deres tøj når det kommer ud. Måske du kan gøre det samme! Er i hvert fald en anderledes måde, at sælge tøj på.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn, 

Måske en lille overdrivelse med at være så tæt på, jeg er igang med at få den lavet og det bliver ikke en webshop endnu, da det ville være idioti på nuværende tidspunkt da jeg ikke står med så mange forskellige slags t-shirts. 

Hvad angår Email har jeg tænkt mig at anskaffe mig en anden ;) haha. 

Det lyder rigtig interessant det i Polen, Har du evt et link til det så jeg kan læse nærmere?  
 
Mvh Frederik. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se dem her https://www.facebook.com/pages/Supreme-Poland/179272655439415 - mener det er dem. De laver forskellige ting i meget limited udgaver og det skaber en vild hype.

Men det er meget simpelt! Skab hype omkring dit produkt. Lav en t-shirt, trøje, bukser eller andet i fx 30 stk og sælg dem. Eller inddrag dine kunder ved, at de kan komme med i designprocessen - fx ved at de ved at stemme, kan bestemme farven på et kommende stykke design.

Vær anderledes! Så mange herinde starter tøjmærker op og jeg er 100% sikker på, at 9 ud af 10 lukker ret hurtigt. De tror bare at de kan designe noget tøj og så sælger det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedre halvdel har til dels designet og syet tøj og solgt det igennem andre designer butikker i Kbh og senere i hendes egen butik. Derudover har hun sideløbende importeret tøj fra både Frankrig og Kina og solgt det både engros men også via sin butik.

Jeg har en del kontakter i tøjbranchen men ville ganske enkelt ikke ane, hvem pokker jeg skulle forhøre mig hos, med så få oplysninger som du ligger ud her.

Som flere andre er inde på, så kunne billeder herinde være et rigtig godt sted at starte. Men jeg leder også efter svar som:

Hvad betyder trendy og klassisk på samme tid?
Henvender tøjet sig til mænd? Kvinder? Begge køn?
Hvad er din primære målgruppe?
Hvilket prissegment taler vi om her? T-shirts til 200 kr. eller designer jakker til 5.000 kr. stykket?
Hvilket signal værdi forsøger tøjet at skabe? 

jeg kunne næsten blive ved Wink Du skal nok være meget mere præcis, hvis vi skal have en chance for, at hjælpe dig. 

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 


Det er klassisk forstået på den måde, at det er ikke proppet på med print og trendy på den måde, at det heller ikke bare er en sort t-shirt men får stukket i hånden. T-shirten er sort med sort på syet lomme hvor der er broderet omridset af en giraf. (se Billed jeg har linket) Jeg har også en PDF fil som er et layout af t-shirten men den kan desværre ikke linkes som billed :/

Til at starte med, er det tøj til mænd Hvor det primært er alders gruppen 13-29 år. Primære målgruppe er folk som godt vil have et styk lækker kvalitet i hånden i form af en t-shirt, men som også vil have noget udover det sædvanlige. 

T-shirts'ne kommer til at ligge på 299.- stykket. 

Signalværdien er folk der går meget i deres tøj (udseendesmæssig) men som også vil have en t-shirt af god kvalitet. Det en meget ekstravagant t-shirt som jeg personligt ikke har set før. :)

Håber det var nok information ellers må du lige skrive til mig :)


Side 1 ud af 2 (11 indlæg)