Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg kræve erstatning på et tyveri??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg har købt en bil hvor jeg ikke har fået bilen endnu, "er blevet snydt" men har betalt for bilen igennem en bankoverførsel. Bilens registrering attest har jeg samt en kontrakt/slutseddel på hvornår jeg har købt bilen og prisesummen? 
Kan jeg kræve erstatning/forsikring på dette ? 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du endnu ikke har modtaget bilen, kan du så ikke ringe til din bank og bede dem om, at føre pengene tilbage til din konto?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ikke sikkert banken kan få pengene tilbage da der er gået for lang tid, men har politianmeldt det? 

Nogen der ved om forsikring dækker sådan noget ? 

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas chanty:

Det ikke sikkert banken kan få pengene tilbage da der er gået for lang tid, men har politianmeldt det? 

Nogen der ved om forsikring dækker sådan noget ? 

Nej, der findes ikke en forsikring som sikre en mod svindel af denne slags - det er op til en selv, at være fornuftig.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre, som stampe.dk henviser til, så er det ikke et tyveri, men bedrageri. Og det dækker forsikringen som udgangspunkt ikke.

Og da vi bor i Danmark, så er der ikke så meget at gøre end at bagmanden kan fortsætte og Politiet kun kan sige fy fy. Hvis du er heldig så vinder du det civile søgsmål, og så har du i det mindste ret, men det at få dine penge eller bil igen.... det er en anden snak.

Håber ikke den var alt for dyr.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I går havde du fået bilen hjem, men manglede registreringsattest !!

Eller er det mig der har misforstået noget.

bb

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Din bank kan trække overførsler/betalinger tilbage max 13 måneder efter betalingen er sket.

Så har du sendt pengene afsted indenfor 13 måneder, så kan du sagtens bede banken om det (kan jeg ihvertfald i Nordea).

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Pedersen:
Din bank kan trække overførsler/betalinger tilbage max 13 måneder efter betalingen er sket.

En bankoverførsel kan IKKE trækkes tilbage når den først er indgået på en konto uden at modtageren accepterer dette. Gør modtageren ikke det så er muligheden kun via domstole mv. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)