Hej Håber der er nogen, som har et par gode råd i forhold til at søge job i en branche, som man ikke er uddannet indenfor. Jeg sidder lige for tiden og sender en masse jobansøgninger ud. Jeg har arbejdet i IT firma de sidste par år, hvor jeg har lavet alt administrativt arbejde som regnskab, telefonpasning, bookning af hotel og transport til medarbejdere, oprette produkter i webshop, pakke ordre, kundebetjening og alt andet administrativt arbejde. Jeg har prøvet at søge stillinger jeg har fundet på jobnet, men uden held. Jeg er ikke uddannet indenfor kontor eller administration, men har erfaret at det er denne type arbejde som jeg brænder for. Jeg tænkte på om har nogle gode ideer til steder, hvor jeg evt. kan aflevere uopfordrede ansøgninger, gerne i nordjylland? Jeg har talt med jobcenter og væksthus nordjylland og der er forskellige muligheder for at jeg kan blive ansat med lønstilskud, så det kan fungere som "kompensation" for at jeg ikke har en kontoruddannelse. Der er også en mulighed for at jeg kan starte i praktik, således at jeg i 3 måneder er gratis arbejdskraft for en virksomhed. Så hvis der er nogen som har kendskab til steder, hvor det kunne være en mulighed at søge eller hører om nogen som "kender nogen der kender nogen" der står og mangler, må i meget gerne sige til :-) På forhånd tak |
Administrativ medarbejder søger job i nordjylland.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)