Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde godt grossister

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ved at starte en internet handel hvor jeg vil sælge lidt blandet ting til en go pris. Så som tøj, legetøj, assesories, elektronik og lidt erotisk tøj/legetøj.

Jeg har søgt som en gal på nettet men har ikk rigtig kunne finde ind til kernen hvor man kan finde nogen leverandøre.

Er der nogen her inde der kan hjælpe mig videre herfra.?

På forhånd tak.

Med Venlig hilsen Jesper

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 08:52

Det er meget svært at finde frem til de gode leverandører, som samtidig er billige, så man kan få en høj avance, jeg har selv været der, og er der til dels stadig :-)

Kigger man på udlandet, så stiger usikkerheden omkring pålidelighed osv. Hvis man har mulighed for det, vil jeg råde dig til at tale med leverandørerne og ikke kun via mails, men stil spørgsmål og vurder hvor gode de er til at svare på dine spørgsmål, det siger meget omkring hvor seriøs en leverandør er.

Good luck!

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:55

Mange tak for dit svar. Mit problem pt er nok bare at jeg slet ikk kan finde nogen. Kender du evt nogen jeg kan få hjælp fra til at finde nogle grossister?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:39 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 07:31
Hej

Vi kan hjælpe med at finde leverandører til dig. Vi hjælper virksomheder med at finde leverandører, produktions virksomheder, afsætnings kanaler og meget mere.

Du er velkommen til at læse om os på www.Yourtradeagent.com

Eller kontakte mig på Eric@Yourtradeagent.com

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)