Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Status på de første 24 timer efter åbning af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle der læser med.

Igår aftes kunne jeg endelig byde mine kunder velkommen til min nye webshop.

Jeg forhandler pelspleje artikler til hunde, et område jeg personligt har stor interesse i, føler jeg har den nødvendige viden til, at vejlede andre i valg af produkter til deres hunde. Jeg har samlet de produkter der i mine øjne er de bedste på markedet. Og jeg er så heldig at de kun findes få andre steder herhjemme i forvejen.

Jeg åbnede med 15% rabat på alle varer fra kl. 21.00 igår aftes til 22.00 her søndag aften. Og hvilken succes det blev, synes jeg selv.

Har i alt haft 8 ordre der svinger mellem 92 kr. til 549 kr. - Så må sige jeg er ovenud tilfreds. 

Hvad siger i andre, kan denne opstart betegnes som en succes?

Min shop findes på www.coatcare.dk - konstruktiv kritik er meget velkommen. Er klar over at alt ikke er 100% perfekt. HAr selv bygget den op, og det er den første jeg har lavet ;)

God søndag aften herfra

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 22:24

Hej Christian,

jeg synes det er super flot, stort tillykke med den gode start. Hvis dine forventninger til starten er blevet indfriet, så må det betegnes som en succes. :) 

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke sige så meget om det kan betegnes som en success, men jeg har lidt feedback til din webshop i stedet. Eftersom du har postet et indlæg i "Internet/E-business hjælp" i stedet for "Jante-tæskeren", hvor den nok egentlig burde være, så håber jeg mit feedback er velkomment. :-)

Der er rigtigt mange steder hvor du blandet engelsk og dansk, dine produktekster og andet tekst er på dansk, mens "statiske" tekster såsom "Your Account", "Your Shopping Cart", osv. er på engelsk. Det burde du få oversat. 

Jeg synes fonten de fleste steder er for lille - normalt sidder jeg på en 13", men lige nu er jeg på en 17" og jeg skal helt tæt på skærmen for ikke at blive træt af at læse teksten, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan det ville være på min 13" (med samme opløsning). 

Jeg havde en vejleder på universitetet som var helt fantastisk nørdet med fonte, og han gav os små foredrag i korrekt valg af fonte til ting der skulle læses på papir og ting der skulle læres på en skærm. Som grundregel skal du undgå serif-fonte (dem med "fødder" på bogstaverne, såsom Times New Roman) til ting der skal læses på en skærm. Øjnene bliver lynhurtigt trætte af at læse det. Hvis der absolut skal bruge en serif-font, så skal det være til korte tekster i store størrelser. 

Endnu et font-råd er til dine produktnavne. Lige nu bruger du en meget smal font, som egentlig ser udmærket ud, men når bogstaverne står så tæt kan de nogle steder være svært at læse. Så rådet er igen at gøre det større eller evt. lave en smule mere mellemrum mellem bogstaverne.

Nå, håber det kan bruges. :-) Under alle omstændigheder skal du have stort tillykke med dine ordrer på den korte levetid, og alt held og lykke fremover.

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det er da flot. Men hvordan har du fået 8 ordre, måske er det dine venner som købte.
Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 08:56

Tillykke med det, det som er vigtigst er vel at du selv er tilfreds, men ikke mindst at du er godt på vej!

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:19

Tillykke med en god start.

Kan du fortælle lidt nærmere om hvordan du har genreret de første kunder? 
Adwords, netværk, Facebook o.lign.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:30

Nikolaj Dam Larsen:
så håber jeg mit feedback er velkomment. :-)

Din feedback er meget velkommen, så jeg siger mange tak fordi du gav dig tid til at kommentere på min side.

Jeg har ikke annonceret min shop nogen steder, før jeg åbnede op for den. Jeg har et ret stort netværk når det kommer til hundefolk som jeg har luftet mine planer for. 

Da jeg åbnede postede jeg det egentlig bare på facebook at jeg havde åbnet siden, og folk begyndte at dele den. Langt de fleste ordre kommer fra bekendte, men er da sikker på det nok skal brede sig stille og roligt.. Jeg tvivler på nogen af dem har købt noget af ren høflighed.

Jeg sørgede naturligvis for at have nogen skarpe åbningspriser. Det er jo noget vi danskere kan li'. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)