Godaften alle der læser med. Igår aftes kunne jeg endelig byde mine kunder velkommen til min nye webshop. Jeg forhandler pelspleje artikler til hunde, et område jeg personligt har stor interesse i, føler jeg har den nødvendige viden til, at vejlede andre i valg af produkter til deres hunde. Jeg har samlet de produkter der i mine øjne er de bedste på markedet. Og jeg er så heldig at de kun findes få andre steder herhjemme i forvejen. Jeg åbnede med 15% rabat på alle varer fra kl. 21.00 igår aftes til 22.00 her søndag aften. Og hvilken succes det blev, synes jeg selv. Har i alt haft 8 ordre der svinger mellem 92 kr. til 549 kr. - Så må sige jeg er ovenud tilfreds. Hvad siger i andre, kan denne opstart betegnes som en succes? Min shop findes på www.coatcare.dk - konstruktiv kritik er meget velkommen. Er klar over at alt ikke er 100% perfekt. HAr selv bygget den op, og det er den første jeg har lavet ;) God søndag aften herfra |
Hej Christian,
jeg synes det er super flot, stort tillykke med den gode start. Hvis dine forventninger til starten er blevet indfriet, så må det betegnes som en succes. :)
Mvh.
Nikolaj