Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom gerne med feedback på nyt videosite

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har hygget mig lidt med at lave et lille video site der viser videoklips der er sjove, forunderlige og spektakulære. :)

Det ville være guld værd hvis i kunne komme med en smule feedback på det så jeg evt. kan optimere det. :D

Link: www.morfarhumor.dk

God søndag aften.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:07

**slettet**

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:21

Ingen der har lidt feedback?? :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 16:19

Nu prøver jeg en sidste gang at høre om der nogle venlige sjæle der vil gi' lidt feedback på mit nye video site. 

Al feedback er brugbar feedback :)

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 03:23

Jeg synes den er møg fed, er vild med at meget af det er noget som direkte kommer, altså jquery javascript eller hvad der nu bruges. Jeg kan godt lide sider som fungere næsten uden et enkelt reload :-) Og den virker godt, hvor du kan klikke mere og det så kommer direkte nedenunder videoen :-)

Dog kunne jeg godt tænke mig at information om en video, ligesom visninger osv var inde i en boks, og ikke bare flød ud med baggrunden :-) ( snakker om titlen her på videoen ) det ville jeg synes var rart :-) og så måske nogle mindre reklamer, da de skubber informationen om videoerne meget til venstre, pga de fylder meget i højre :-)

Og så er jeg vild med det "YEAH!" ved logoet :-) Fede farver! :-)

Synes det er en side som er iorden! og bestemt flot :-) 

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 09:59

Mange tak for den fine feedback.

Hvad angår reklamernes størrelse så er de i sidebaren og jeg tror ikke at jeg kan lave den smallere. Men vil bestemt se nærmere på det.

hvilken information tænker du specifikt på :D ?

Jeg meget glad for at du kan lide farverne og det lille YEAH! ... Det var for at gøre det lidt anderledes :D

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 02:22
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)