Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste løsning til en helt nybegynder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen og især jer som har god viden indenfor webshops osv.

Jeg overvejer at starte en webshop. Men hvad skal jeg være opmærksom på?
Det skal lige siges at jeg er helt nybegynder til det, og NÆSTEN ingen erfaringer har med det.

1) Jeg har et webhotel på UnoEuro, og er virkelig glad for at være der. De tilbyder følgende, til webshops: Magento, Prestashop, WordPress (har hørt det også kan bruges) og OpenCart. Ud af disse vil jeg gerne have den NEMMESTE, webshop.. Meget nem at ændre på designet på selve hjemmesiden, nem at behandle ordre og afsendelse, må gerne benytte PayPal først på tiden og derefter kort.

2) Jeg vil godt vide mere omkring, hvis jeg modtager en ordre, hvordan skal den så behandles? Først pengene, og derefter til Post Huset og sende produktet til adressen? osv.

3) En ting jeg altid har tænkt på, hvis jeg startede en god webshop op... Er det rimeligt, at køber fusker med at varen ikke er modtaget men når den er det, og beder om pengene tilbage? Ved i om det er sket før? Er det sked med DIG før? Eller evt. varen i virkeligheden ikke er nået destinationen?

4) Et par råd, tips eller lign, til selve løsningen, eller i det heletaget webshops? evt. guide, og helst på Dansk.

5) Hvordan aftaler jeg med Post Danmark, at de skal levere med mine varer?

Og alt andet........ I må meget gerne komme med ting, som slet ikke har med ovenstående at gøre, men dog med Webshops og ikke irrelevante ting. 

Fortsat go' søndag..

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 22:01

Gode spørgsmål. Du må sige til, hvis jeg ikke svarer på det hele. :D