Jeg søger en programmør der på hobbyplan er løstfisker og har en forståelse for denne 'sport'
- Jeg har en ide til hvordan vi kan udnytte en niche der endnu ikke får nok opmærksomhed. Projektet skal forstås som et hobby projekt, dermed skal forstås at der på sigt helt sikkert er potentiale for at tjene mange penge, men her og nu skal ideen bag konceptet være drivkraften i sig selv.
Jeg har gang i meget andet ved siden af og vil derfor gerne give afkast på 60-70% af en evt. virksomhed, nu kommer der sikkert en programmør og siger: Jamen jeg skal lave alt arbejdet og har al risikoen?? - Dertil mit svar: Nej, du skal lave en hjemmeside som jeg så kan sørge for kommer ud til de rigtige segmenter.
* Men igen, dette projekt er kun tilegnet vedkommende der i forvejen har en forståelse for lystfiskeri og finder en naturlig glæde ved at programmere en hjemmeside hertil.
-- Jeg vil gerne give en stor del af ideen fra mig, da jeg ofte ærgre mig over at jeg ikke kommer igang med ideen. Jeg vil hellere have 30-40% af et guldæg end 100% af et luftkastel..
Jeg har i mange år været lystfisker, i den forbindelse har jeg længe gået med en ide til hvordan vi i Danmark bedre kan udnytte de tyske turister der kommer syd for grænsen, de kommer ofte i en kæmpe Mercedes samt 2-6 fluestænger der alle koster omkring de 6-11.000 Kr. Ergo har de penge på lommen. Det skal siges at jeg selv kan flydende tysk og har et netværk af tyske lystfiskere i det nordlige Tyskland.
Der er ingen timescale eller tidshorisont på projektet, jeg forventer at dette bliver søndags hyggen for etv. programmør dermed mener jeg at det er det projekt en programmør kan 'slappe af' med over en kop kaffe. * Skulle det ske at min evt. samarbejdspartner bliver så hooked på ideen at han/hun ikke kan lægge det fra sig, er jeg selvfølgelig klar til at udføre min rolle. Mit budskab er bare at dette skal betragtes som et sjovt projekt med potentiale for stort afkast.
Hvis denne smøre har vagt din interesse, så send endelig en PB, jeg vil med glæde uddybe mine tanker.
Mvh |
Kontakt mig er interesseret :)