Hej Amino! Af manglende tid og interesse, vil jeg gerne sælge min affiliate side, da jeg har mange andre projekter omkring mig, som er begyndt at vække mere interesse. Siden blev oprettet i slutningen af juli 2013 og har pr. 1 august 2013 til dags dato omsat for over 67000 kr. fordelt på 200 leads. (Daglige klik på mine affiliate links) Siden har siden d. 21 juli 2013 haft 30.300 unikke besøgende og har i de seneste måneder lagt stabilt på 200-300 besøgende om dagen. Lige nu ligger der 26 statiske sider og 88 indlæg på hjemmesiden. Al indtjening er fordelt på 4 forskellige netværker og links er sat op i PrettyLink, så det går hurtigt og nemt med udskiftningen. For at få nærmere information om siden eller byde på siden, skriv da en privat besked til mig her på Amino. Den omhandlende side kan ses i min signatur. Jeg kan naturligvis fremvise dokumentation for al indtjening og andet data. I forhold til prisleje, forestiller jeg mig at vi ligger på omkring 12 måneders indtjening på siden. Prisen ryger derfor ikke under 10.000 kr. |
Hvis det ønskes, kan der medfølge en liste over umiddelbare forslag til hvordan køber kan forbedre hjemmesiden både perfomancemæssig og SEO mæssig.