Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dunker google mig oven i panden hvis jeg skriver 2 tekster med fokus på samme søgeord?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg har spekuleret i lang tid over om google slår en over panden, hvis man skriver 2 artikler og sætter det samme søgeord (SEO by Yoast) ind ved artiklerne?

Giver det ikke en bedre mulighed for at ligge højt på google, på det valgte søgeord?

Mvh.

Anders Braun

 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke 100% sikker på det, men jeg tror kun, at Google tager én side fra hvert domain på et givent søgeord.

Ellers skal konkurrencen vist være meget, meget lav.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google vil være flink ved dig og vælge den side, de mener er bedste repræsentant.

Du vil muligvis opleve dem begge ligge lige under hinanden i en periode, hvorefter den ene version vælges.

Jeg ser det ofte og resultatet når den ene version er valg, er ofte et hop i ranking (positivt)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Toft Braun:
Jeg har spekuleret i lang tid over om google slår en over panden, hvis man skriver 2 artikler og sætter det samme søgeord (SEO by Yoast) ind ved artiklerne?

Hej Anders

Spørgsmålet er, om du optimerer to tekster mod det samme keyword. Hvis det er tilfældet skal du ikke forvente nogen straf, men det vil alligevel være en rigtig god idé at målrette siderne hver deres keyword. Fx. den ene tekst på "sengebetræk" og den anden på "dynebetræk" (altså et synonym eller begreb der dækker over det samme.)

På den måde konflikter dine tekster ikke.

Hvis du helt lavpraktisk taler om to vidt forskellige tekster, men hvor du i selve SEO by Yoast-modulet indtaster det samme keyword i keyword-feltet (og altså ikke retter det til i dine tekster så de er optimeret imod det..) - så har det ingen betydning på dine placeringer - overhovedet.

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)