Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og gode råd tll AirCast.dk!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Min partner og jeg har lige lanceret vores webshop www.AirCast.dk, og derfor ville vi sætte stor pris på at få noget feedback fra jer. Vi leverer trådløs HDMI via en lille og smart dongle, som understøtter alle enheder og er konkurrencedygtig på pris. 

Vi mangler stadig en del af vores erhverv del, samt vi stadig arbejder på meta-titles og descriptions.  

Vi glæder os til at høre massere af konstruktiv kritik og gode råd fra jer Yes

//Jakob Kristensen og Magnus Falkenberg

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:37
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:55

Da jeg lige kiggede den hurtigt igennem fandt jeg en stavefejl under Køb nu --> Funktioner

"Screen extension: Brug dit TV eller proektor som en ekstra skærm."

Det kunne også være i skulle oplyse hvor meget RAM og hvilken hastighed CPU'en kører med. Det er i hvert fald noget en teknik nørd som jeg kan li' ;)

Og tjekkede lige én guide (Mirror screen), det virker ikke så tydeligt hvor man skal klikke hvis man ikke lige ser musen. Prøv evt. at få en der ikke har så meget forstand på teknik, til at kigge dem igennem og hør om de ville kunne finde ud af tingene, kun ved hjælp af jeres guides :)

Ellers en flot simpel side :)

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 14:58

Det ser meget godt ud, må dog sige jeg ikke er så glad for jeres video, den er lidt fr meget fiverr agtig :)

Men glæder mig til at se den i har på vej :)

Men godt design, enkelt og overskueligt,  og en rigtig god og informativ produktside. 

Gj herfra :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Remy:

Jeg ville bare sige fedt domæne Yes

Mange tak! 

Kristian s:

Da jeg lige kiggede den hurtigt igennem fandt jeg en stavefejl under Køb nu --> Funktioner

"Screen extension: Brug dit TV eller proektor som en ekstra skærm."

Det kunne også være i skulle oplyse hvor meget RAM og hvilken hastighed CPU'en kører med. Det er i hvert fald noget en teknik nørd som jeg kan li' ;)

Og tjekkede lige én guide (Mirror screen), det virker ikke så tydeligt hvor man skal klikke hvis man ikke lige ser musen. Prøv evt. at få en der ikke har så meget forstand på teknik, til at kigge dem igennem og hør om de ville kunne finde ud af tingene, kun ved hjælp af jeres guides :)

Ellers en flot simpel side :)

Det er rigtigt - det vil vi få rettet med det samme. Mere præcise specifikationer bliver også lagt op snarest. Mange tak for de gode råd :)

Mark Guldbrandsen:

Det ser meget godt ud, må dog sige jeg ikke er så glad for jeres video, den er lidt fr meget fiverr agtig :)

Men glæder mig til at se den i har på vej :)

Men godt design, enkelt og overskueligt,  og en rigtig god og informativ produktside. 

Gj herfra :)

Jo tak :) Ja, videoen er ikke helt i top, men den som sagt vil blive opdateret i løbet af foråret :) Tak for din feedback!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Vi håber meget, at der er flere, som har lyst til at smide lidt feedback! Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)