Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Eventopia Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi har for nyelig åbnet en webshop med alt fra mobil tilbehør, tablet tilbehør, gadget osv.

Hjemmesiden er www.e-dealer.dk

Alle priserne er lave, men trods et godt antal besøgende bliver der kun solgt meget lidt.

Er der noget ved hjemmesiden der virker utroværdigt eller hvad går der galt??

Vi takker på forhånd!!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:57

Hvad kalder i et godt antal besøgende ? ... 

Dels ville jeg bruge på på at oversætte jeres side ordenligt:

- In stock

- This price includes taxes:

- Add to bag

- Osv...

Det ser bare ikke specielt godt ud, og vil sikkert holde nogle væk - Var lige det første jeg faldt over, udover at jeg ville se på fremvisningen af jeres produkter. Ment på den måde at vise flere på hver side, så man ikke skal bladre gennem 10 sider.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 30. Jul 13
Fra  Eventopia Skrevet kl. 11:02

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Jeg ser det hele på dansk. Det kan være at din browser der laver det om til engelsk. Hvilken browser bruger du og på hvilket sprog?

Man kan vælge at se det vha. liste, oversigt og tabel. Jeg ved ikke om du så det? :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:09

Firefox viser det på dansk, men explore samt chrome viser på engelsk lige ved første prøve .... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:14

Gør din indkøbskurv tydligere når der er varer i den. Jeg opdagede ikke engang, at varen var lagt i indkøbskurven efter jeg trykkede på knappen "Tilføj til Kurv".

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LinkSpotters, SURVIO Skrevet kl. 11:15

Der er et par formuleringer der virker en kende mærkværdige hist og her.

Hvad betyder "Fair levering?" Ret evt. til "gennemskuelig levering" eller slet helt punktet.

Man køber ikke et produkt pga. en "gratis gave", men bliver positivt overrasket, hvis den er der, når man åbner sin pakke.

14 dages fuldreturret. Ret til fuld returret.

"Priser du kan forstå!" Betyder det høje priser? ;-)
Ret evt. til "Lave priser på [indsæt jeres nøgleprodukter / bedst sælgende produkter]. Det fremgår heller ikke ret tydeligt, hvad I sælger.

Jeres f.a.q er ikke rigtig en f.a.q., da der kun er et spørgsmål og svar. Det ligner mere handelsbetingelser el.lign.

Og hvorfor får jeg 10% rabat? Hvis I kan bevise, at I ligger 10% under konkurrenternes priser, vil det alt andet lige være et bedre selling point.

Husk at sæt dig selv i kundens sted!

Håber det kunne bruges.

Tilmeldt 30. Jul 13
Fra  Eventopia Skrevet kl. 11:19

Super!! :-) Mange tak

Det bliver hermed rettet senere

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 11:39

Designet/templatet virker til at have nogen fejl i min browser (Safari, OSX)

Men en generel ting, så må jeg sige jeg synes kategorioversigten er "underlig". 

Enten er det fordi i sælger i øst(børnelegetøj) og vest(sikkerhedsudstyr) uden at have det store produktsortiment. 

Eller fordi det ikke er opdelt rigtigt. Prøv at overvej om du kan sætte det op anderledes, eller om du bør indskrænke dit produkt sortiment til at være lidt mere specifikt. Der er jo også muligheden at gå den anden vej og have alt og et kæmpe sortiment ligesom sider som coolshop, men mellemvejen imellem alt og specifik produktlinie er ikke så "seriøs"

Ville nok råde dig til at starte med et område, sælg eventuelt kun gadgets, lav nogen rigtig gode produkt sider med en god video og skide god beskrivelse, få dem optimeret både med hensyn til SEO og CRO. Når du så har lagt alt dit fokus på den ene kategori kan du om noget tid tilføre en ny kategori som virker naturlig, eventuelt overvågning, den kan godt passe sammen med gadgets og gøre det samme ved den, lave en fantastisk landing/produktoversigts side og nogen fantastiske produkt sider. Og så byg det hele op langsomt, får at bygge du automatisk en mere "naturlig" produkt opdeling til sidst. 

For det virker for mig som besøgende som om du bare har købt en masse produkter fra kina gennem ebay og copy/paste produkt beskrivelserne ind uden at tænke videre over det. Som om der ikke er en rød tråd bag dit valg af produkter. 

Håber det hjælper.

:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)