Jeg har hentet 10000 flyers i dag som jeg er startet med og dele ud, jeg støder dog på en del postkasser med nej tak til reklamer og dem respektere jeg, gider ikke have mit firma skal blive kendt som ham der skider på folks reklame nej tak skilte.
Men mit spørgsmål er nu, må jeg godt smide dem i de postkasser hvor der sidder et gammelt nej tak mærke på ? eks. nej tak til reklamer 2012-2013. Tænker folk jo stadig ikke vil have reklamer, men må jeg godt smide i dem med gammelt nej tak mærke?
Eneste måde jeg har fået afleveret til dem med nej tak mærke er hvis de har været i forhaven eller indkørslen.
Post DK respekterer kun de nyeste "nej tak" skilte, så må de samme regler gælder for dig. Men igen som du selv er inde på, så tænk på hvordan folk muligvis reagerer på at få uønsket reklamer.
Selv ville jeg respekterer et reklame nej tak skilt..
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Post DK respekterer kun de nyeste "nej tak" skilte, så må de samme regler gælder for dig. Men igen som du selv er inde på, så tænk på hvordan folk muligvis reagerer på at få uønsket reklamer.
Selv ville jeg respekterer et reklame nej tak skilt..
Fuldkommen enig. Det handler dog vel om hvor "agressiv"/irriterende man er. Phasers på gaden er jo abnormt irriterende, men de lykkedes jo med at hente en satans masse hjem alligevel. Dog alt respekt hvis du respekterer de skilte. Jeg har det selv og er af den type der skriver til et firmas ledelse for at brokke mig. Gør den endda til den mormon kirke der "spammer" min postkasse med div. bibel skrammel.
Altså det er også sådan jeg har tænkt måske har folk også bare glemt og forny det. Jeg har undgået alle nej tak skilte og vil nok også fremover for at undgå og blive sat i dårlig lys