Jeg har for relativt nylig startet et ApS og har brug for en revisor (eller en person med erfaring) som kan hjælpe mig med mit regnskab og med at få styr på selvangivelse ifht. udbetaling af udbytte. Nogen herinde som kan anbefale nogen? Gerne en som evt. kan mødes et par timer en weekend eller to om året.
Jeg styrer det meste af bogføringen selv, det er primært svar på mine spørgsmål jeg har brug for hjælp til.
Pft.
/Mads
PS: Hvis nogen er interesseret i hvad jeg laver, så er det overvågningssystemer til smartphones samt freelance ved siden af mit faste job.
Det skyldes at jeg har et fuldtidsarbejde som jeg ikke uden videre kan tage fri fra, og har mit firma som en "sidebeskæftigelse" - derfor er jeg meget sent hjemme til hverdag. Det kan dog også godt være et aftensmøde på en hverdag - jeg betaler naturligvis de gældende takster. Er man som revisor ikke interesseret i dette skal man naturligvis blot lade være med at byde ind.
Det skyldes at jeg har et fuldtidsarbejde som jeg ikke uden videre kan tage fri fra, og har mit firma som en "sidebeskæftigelse" - derfor er jeg meget sent hjemme til hverdag. Det kan dog også godt være et aftensmøde på en hverdag - jeg betaler naturligvis de gældende takster. Er man som revisor ikke interesseret i dette skal man naturligvis blot lade være med at byde ind.
Hej Madsbjørn,
jeg har fuld forståelse for dette og din 'opblødning' med aftenmøder, syntes jeg er helt rigtigt. Jeg holder selv mange aftenmøder med mine klienter, men møder i weekenden er et 'no-go', med mindre de vil ligge kassen.
Jeg vil give John ret i anbefalingen af Tonny.
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Blot for at gøre det klart for andre: Det kan også godt være et par timer en hverdagsaften og det drejer sig måske kun om een aften en til to gange årligt. Resten kan foregå over email/tlf. hvis der er brug for det.