Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor nær Hillerød/Lyngby muligvis Kbh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for relativt nylig startet et ApS og har brug for en revisor (eller en person med erfaring) som kan hjælpe mig med mit regnskab og med at få styr på selvangivelse ifht. udbetaling af udbytte. Nogen herinde som kan anbefale nogen? Gerne en som evt. kan mødes et par timer en weekend eller to om året.

Jeg styrer det meste af bogføringen selv, det er primært svar på mine spørgsmål jeg har brug for hjælp til.

Pft.

/Mads

PS: Hvis nogen er interesseret i hvad jeg laver, så er det overvågningssystemer til smartphones samt freelance ved siden af mit faste job.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:23

Hej Mads,

Du kan gå ind på www.agera.dk/revisor og beskrive din sag som du har gjort her. Så går der gns. 3 timer til du får første tilbud.

Om du vil bruge tilbudene er op til dig, men så har du i det mindste været i kontakt med 3 revisorer, hørt deres priser osv.

God weekend, når du når så langt :-)

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 21:04

Tak til jer begge for svarene :-)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:18

Du skriver, at du gerne vil mødes i en weekend eller to.

Jeg syntes dog, at du af respekt for din kommende rådgiver skal have en god begrundelse for dette.

Du får jo hellere ikke din læge, bankrådgiver mm. til at stille op i weekenden. 

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 21:26

Hej Stig,

Det skyldes at jeg har et fuldtidsarbejde som jeg ikke uden videre kan tage fri fra, og har mit firma som en "sidebeskæftigelse" - derfor er jeg meget sent hjemme til hverdag. Det kan dog også godt være et aftensmøde på en hverdag - jeg betaler naturligvis de gældende takster. Er man som revisor ikke interesseret i dette skal man naturligvis blot lade være med at byde ind.

Mvh.

Mads

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:35

madsbjoern:
Det skyldes at jeg har et fuldtidsarbejde som jeg ikke uden videre kan tage fri fra, og har mit firma som en "sidebeskæftigelse" - derfor er jeg meget sent hjemme til hverdag. Det kan dog også godt være et aftensmøde på en hverdag - jeg betaler naturligvis de gældende takster. Er man som revisor ikke interesseret i dette skal man naturligvis blot lade være med at byde ind.

Hej Madsbjørn,

jeg har fuld forståelse for dette og din 'opblødning' med aftenmøder, syntes jeg er helt rigtigt.
Jeg holder selv mange aftenmøder med mine klienter, men møder i weekenden er et 'no-go', med mindre de vil ligge kassen.

Jeg vil give John ret i anbefalingen af Tonny.

Mvh

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 22. Mar 09
Skrevet kl. 21:38

Ok, tak for dit input og din holdning til dette.

Blot for at gøre det klart for andre: Det kan også godt være et par timer en hverdagsaften og det drejer sig måske kun om een aften en til to gange årligt. Resten kan foregå over email/tlf. hvis der er brug for det.

Mvh. Mads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)