Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oscommerce problem..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hello..

ville lige høre om der ikke lige var en der hurtigt lige kunne komme med et par guldkorn til hvad jeg gøre med den her situation..

Jeg har installeret OScommerce.. og opsat det som det skal være .. men efter 2-3 dage forsvandt admin delen.. ikke noget med en fejlmeddelelse.. eller noget.. det er en helt od aldeles blank side der kommer frem..

se selv her..

link til side 

glæder mig til  at høre om der er nogle der har en løsning..

Hilsen Steph 

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:14

Har ikke selv haft problemet.
Men umiddelbart vil jeg tro, at det er en af to ting.
1. Du har installeret noget URL Rewrite eller selv sat noget op.
2. Du har fået slettet dele af dit site.

Check evt. dine logfiler og se hvilke filer der bliver spurgt efter og hvilke der giver fejl.

Ellers så prøv lige at beskrive hvad du evt. har gjort inden fejlen opstod.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 14:58

hello..

Jeg har nu prøvet at lege lidt med det.. det er nemlig ikke det helt store der går tabt hvis jeg instaler det forfra..

Det jeg har fundet ud af er at hvis man tager kun første skredt af installationen, så impoter den nogle dataer som så gør at admin delen virker igen.. men den nulstiller til stardart udvalget som osCommerce butikken har.. de grafiske ændringer forbliver som de tilpassede jeg nu har lavet.. meget heldigt.. 

Nu kommer det mystiske! admin siden funger igen, men den gå blank af sig selv lige pludseligt.. ca en times tid efter at jeg har rodet med den. kan det være noget fra mit webhotels side der gør at den nulstiller admin delen!?

det er den ny version af osCommerce, som har en indbygget beskytelse af admin delen..

glæder mig igen til et svar der kan hjælpe..

Hilsen Steph 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 15:12
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:30

VIGTIG VIGTIG alle kan gp ind og smadre din shop du skal skynde dig at få master password på. Det er meget vigtigt.

Med venlig hilsen

Web-creation.dk

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:47
Undskyld sene svar. Min pc'er døde Embarrassed

Men hvis du endnu ikke har fået løst problemet, er her et par mulige problemer:

• Der kan være fejl i den danske oversættelse, som så skaber problemer når siden skal vises.
    Hvis du kan fange den fejlramte side og vælger Vis kildekode / Source, kan du se om hele siden er loaded,
    ved at kigge efter </html> som det sidste i kilden.
  • Dit webhotel understøtter muligvis ikke det der hedder locales. Det bruges til at definere sprog og tal for hvert enkelt sprog og land.
  • En svag mulighed er, at siden er i ISO-8859-1 format, men din udbyders server sender den muligvis som UTF-8.
    Det kan afstedkomme store problemer med æøå og mange gange viser browseren bare ikke siden.

De to sidste, kan du kun undersøge, ved at kontakt din ISP og være stærk. De vil højst sandsynligt afvise at det er hos dem problemet er, uden egentlig at undersøge det nærmere.
Det første punkt er til at løse, hvis du selv rette i dansk under Admin delen. Kan tage tid!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)