Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Begrænsning i hvilke aktier jeg kan købe....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger i dag en bank til at købe aktier igennem. Jeg køber løbende aktier i firmaer rundt omkring i verden, både danske men også en del udenlandske.
Jeg støder dog mere og mere ind i, at de aktier jeg vil købe, dem kan jeg ikke købe i banken, med mindre jeg køber for mere end kr. 100.000,-
Det har jeg desværre ikke råd til, det er mindre beløb jeg investerer (typisk reinvesterer jeg udbyttet af eksisterende aktier).

Findes der er sted jeg kan flytte min konto og beholdning til, hvor jeg kan købe aktier fra alle lande ?
Hvis der er, er der så nogen der har god erfaring med nogen specifikke ?

Jeg bruger 3 forskellige banker, og jeg har prøvet i dem alle 3 at finde nogle af de aktier jeg er interesseret i, men de findes ikke og for at de opretter dem, så skal jeg købe store beholdninger, hvilket jeg pt. endnu ikke har råd til (selvom jeg har forholdsvis god succes med at finde nogle gode aktier).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

gebyrene på udelandske aktier gør det hos de fleste til noget hvor man skal op i et vist beløb. Ofte vil kurtage alene være 0,5 til 0,6% og så vi der ofte også være højere gebyr for udlandsdepotet

Jeg viller prøve Nordnet eller/og Saxobank men se til at du har fuldt sammenlignede lige total omkostninger for alt med

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ringe
Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello IT-Konsulenten

Trading on the stock exchange is close to my heart. I say like this - I have my own experience in trading, but I have not heard about the limitations up(ward). I understand the limitations on the purchase of shares at the minimum level. But at maximum level? It is something strange. Maybe the banks think about break-even? Maybe minimum entry level? Could you write me your banks here (or on my private e-mail)?

Regards

Slavo

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

The danish text says  - limitation on buying for less than 100.000 dkk - som it is limitations stopping "small" quantities  not big quanties

br John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tabt mange penge på at handle med aktier hos nordnet.dk :-)

Det er dog ikke deres skyld, og jeg er ganske godt tilfreds med det de kan tilbyde. Om de kan tilbyde det du efterspørger skal jeg dog ikke kunne sige... 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ville anbefale dig saxobank eller nordnet, og hvis du også handler valuta og index etc. Så ville jeg anbefale fxcm.com med metatrader hvis du er til teknisk analyse. 

Held og lykke. 

Carsten 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)