Hej alle Efter længere tids følgen med i dette spændende forum, er det nu min tur til at spørge efter hjælp. Vi har en hjemmeside som er blevet specielt udviklet til os, egen grafik og en programmør som lavede alt fra bunden. Hvad jeg ved af, er der ikke noget i vejen med det arbejde han har lavet, men han er simpelthen for langsom til det. Vi leder derfor efter et firma (foretrækkes frem for en enkelt konsulent) som kan løfte arbejdet videre til næste trin og bistå med den udvikling af hjemmesiden som skal til for at komme endnu længere. Problemet er bare at når jeg leder på nettet, får jeg en masse som skriver en masse godt om sig selv .... men hvordan ved man at det er rigtigt ? Jeg har brug for en rimelig forsikring om at dem der lukkes ind i de hellige haller ikke røvrender os eller ved en fejl får lukket forretningen ned i en periode. Jeg er heldigvis overbevist om at jeg får nogle henvendelser herfra, men vil også gerne have andres gode erfaringer med hvilke firmaer I har brugt til samme type opgave med en god succes. Mange hilsner Carsten |
Hej
Hedder sitet og hvad skal der præcist laves?